loading...

طراحی سایت اختصاصی

بازدید : 5
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 زمان : 12:05

کاغذ گروه بندی او‌لین بخشی که یک مشتری وقتی که می خواد یک جنس یا این که خدمتی را خرید کنه وارد این ورقه میشه همینطور طراحی سایت اختصاصی هنگامی که یه نام همگانی از یک جنس خاص را سرچ میکنه به جای‌اینکه وارد شیت کالا بشه وارد کاغذ مجموعه بندی اون فرآورده میشه به عنوان مثال اگه شما یه فرآورده را با نام مارک آن سرچ نمائید وارد برگه مجموعه بندی مارک اون فرآورده میشن به همین خیال این کاغذ برای مثال صفحه های نفیس و پر بازدید وبسایت شما محسوب میشه که روی seo تارنما اثر متعددی داره. در پی براتون توضیح میدیم که‌این ورقه چطوری بایستی پیاده سازی بشه و اجزاء اساسی آن چیست.

مهم ترین اجزاء کاغذ تیم بندی
برگه گروه بندی که معمولا در وبسایت های فروشگاهی و خدماتی به دیده می خوره برای اینکه کاربری که وارد اون وب سایت میشه رو ترغیب کنه که از جنس یا این که خدمتی که دارااست خرید کنه چندین خصوصیات بایستی داشته باشد توصیه میکنیم اگه شما هم یک وب سایت فروشگاهی یا این که خدماتی دارین و یااینکه میخواین اصول پیاده سازی این ورقه رو حافظه بگیرین به‌دنبال با ما یار و همدم باشین. در پیاده سازی این ورقه بهتره این اجزاء وجود داشته باشند تا هم استفاده کننده به راحتی مال یا این که خدمتی که میخواد رو پیدا کنه و هم شم نیکی را تجربیات کنه این اجزاء مشمول مفاد تحت میباشد:

آیتم کاوش
آیتم سرچ یا این که کاوش در ورقه مجموعه بندی خیلی اصلی میباشد از این لحاظ که در مکان قابل قبولی در بالای این شیت قرار داشته باشه تا به راحتی برای مخاطب قابل رویت و دسترس باشد و وی بتواند نام متاع متبوع خویش را سرچ نماید و آن را در کمترین فرصت ممکن میان تولید ها مو جود پیدا کنه.

غربال
غربال از این جهت پیشنهاد میشود که ممکن میباشد در شیت گروه بندی تعداد جنس یا این که خدماتی که شما ارائه می دهید زیاد باشه و تنوع بالایی هم داشته باشه از این رو مشتریان برای یافت کردن مال یا این که سرویس متبوع خویش سرگردان می‌شوند اما با قرار دادن غربال های مطلوب مانند: مارک و بقیه خصوصیت های اصلی متاع که مطابق آن محصول ها متنوع می‌شوند مشتریان شما میتوانند ریلکس خیس جنس یا این که سرویس متبوع خویش را پیدا نمایند.

مخاطب را متوجه تولیدات دوستداشتنی و پرفروش فرمائید
چهت نیل به‌این خواسته می بایست مورد سازمان دهی وجود داشته باشد چرا‌که که تعداد متعددی از مشتریان خلق و خوی متفاوتی را هنگام خرید کردن دارا‌هستند برای مثال برای یک مشتری اصلی میباشد که محصولی را که نیاز داره رو از میان تولید ها ارزان شما در‌این کاغذ پیدا کنه که اما تعداد این مشتریان معدود هم وجود ندارد براین اساس کلیک های متعددی از این مسیر به وجود میاد. آیتم های دیگری که شما می‌توانید براساس آن تولیدات خویش را در یک ورقه گروه بندی آراسته نمایید مشتمل بر این مورد ها میباشد:

• دوست داستنی ترین
• گران ترین
• جدیدترین
•لبریز بازدیدترین
سبد خرید
سبد خرید در تارنما های فروشگاهی همچون سرویس ها seo از کمپانی بهینه سازی فعالیت می بایست در اندازه مطلوب و در جایی بالای کاغذ قرار داده بشه طوری که دردسترس باشه و مشتری دنبال آن نگرده و بعداز تعیین متاع متبوع خودش به راحتی بتونه توصیه بده و خرید کنه.

آیتم جان دار بودن متاع
در وبسایت های فروشگاهی به دلایل متفاوت گاهی یک جنس ناموجود می شه برای مثال در انبار وجود وجود ندارد یا این که موقتی ساخت و ساز نمیشه وجود المان جان دار گردیده اگاهی بده از حیث مخاطب درباره ی تولیدات بسیار دیدنی خواهد بود و حس خیر و خوبی را در وی ساخت‌و‌ساز می نماید.

شما بایستی هر کدوم از این عنصرها رو در مکان مطلوب قرار بدید و برای اینکار می‌توانید از طراحان و کدنویسان وبسایت یاروهمدم با مشورت کردن بهینه سازی یاری بگیرید. سایر مواقعی که خوبه در این شیت وجود داشته باشه مشتمل بر این مورد ها میباشد :

• لوگو و داده ها تماس
• مدرک مشتریان
• پیشنهادات ویژه یا این که تاراج و تخفیف
• دیدگاههای خریدار متاع
•دکمه های فراخوان کاربردی
•تیم بندی حاصل

کاغذ گروه بندی او‌لین بخشی که یک مشتری وقتی که می خواد یک جنس یا این که خدمتی را خرید کنه وارد این ورقه میشه همینطور طراحی سایت اختصاصی هنگامی که یه نام همگانی از یک جنس خاص را سرچ میکنه به جای‌اینکه وارد شیت کالا بشه وارد کاغذ مجموعه بندی اون فرآورده میشه به عنوان مثال اگه شما یه فرآورده را با نام مارک آن سرچ نمائید وارد برگه مجموعه بندی مارک اون فرآورده میشن به همین خیال این کاغذ برای مثال صفحه های نفیس و پر بازدید وبسایت شما محسوب میشه که روی seo تارنما اثر متعددی داره. در پی براتون توضیح میدیم که‌این ورقه چطوری بایستی پیاده سازی بشه و اجزاء اساسی آن چیست.

مهم ترین اجزاء کاغذ تیم بندی
برگه گروه بندی که معمولا در وبسایت های فروشگاهی و خدماتی به دیده می خوره برای اینکه کاربری که وارد اون وب سایت میشه رو ترغیب کنه که از جنس یا این که خدمتی که دارااست خرید کنه چندین خصوصیات بایستی داشته باشد توصیه میکنیم اگه شما هم یک وب سایت فروشگاهی یا این که خدماتی دارین و یااینکه میخواین اصول پیاده سازی این ورقه رو حافظه بگیرین به‌دنبال با ما یار و همدم باشین. در پیاده سازی این ورقه بهتره این اجزاء وجود داشته باشند تا هم استفاده کننده به راحتی مال یا این که خدمتی که میخواد رو پیدا کنه و هم شم نیکی را تجربیات کنه این اجزاء مشمول مفاد تحت میباشد:

آیتم کاوش
آیتم سرچ یا این که کاوش در ورقه مجموعه بندی خیلی اصلی میباشد از این لحاظ که در مکان قابل قبولی در بالای این شیت قرار داشته باشه تا به راحتی برای مخاطب قابل رویت و دسترس باشد و وی بتواند نام متاع متبوع خویش را سرچ نماید و آن را در کمترین فرصت ممکن میان تولید ها مو جود پیدا کنه.

غربال
غربال از این جهت پیشنهاد میشود که ممکن میباشد در شیت گروه بندی تعداد جنس یا این که خدماتی که شما ارائه می دهید زیاد باشه و تنوع بالایی هم داشته باشه از این رو مشتریان برای یافت کردن مال یا این که سرویس متبوع خویش سرگردان می‌شوند اما با قرار دادن غربال های مطلوب مانند: مارک و بقیه خصوصیت های اصلی متاع که مطابق آن محصول ها متنوع می‌شوند مشتریان شما میتوانند ریلکس خیس جنس یا این که سرویس متبوع خویش را پیدا نمایند.

مخاطب را متوجه تولیدات دوستداشتنی و پرفروش فرمائید
چهت نیل به‌این خواسته می بایست مورد سازمان دهی وجود داشته باشد چرا‌که که تعداد متعددی از مشتریان خلق و خوی متفاوتی را هنگام خرید کردن دارا‌هستند برای مثال برای یک مشتری اصلی میباشد که محصولی را که نیاز داره رو از میان تولید ها ارزان شما در‌این کاغذ پیدا کنه که اما تعداد این مشتریان معدود هم وجود ندارد براین اساس کلیک های متعددی از این مسیر به وجود میاد. آیتم های دیگری که شما می‌توانید براساس آن تولیدات خویش را در یک ورقه گروه بندی آراسته نمایید مشتمل بر این مورد ها میباشد:

• دوست داستنی ترین
• گران ترین
• جدیدترین
•لبریز بازدیدترین
سبد خرید
سبد خرید در تارنما های فروشگاهی همچون سرویس ها seo از کمپانی بهینه سازی فعالیت می بایست در اندازه مطلوب و در جایی بالای کاغذ قرار داده بشه طوری که دردسترس باشه و مشتری دنبال آن نگرده و بعداز تعیین متاع متبوع خودش به راحتی بتونه توصیه بده و خرید کنه.

آیتم جان دار بودن متاع
در وبسایت های فروشگاهی به دلایل متفاوت گاهی یک جنس ناموجود می شه برای مثال در انبار وجود وجود ندارد یا این که موقتی ساخت و ساز نمیشه وجود المان جان دار گردیده اگاهی بده از حیث مخاطب درباره ی تولیدات بسیار دیدنی خواهد بود و حس خیر و خوبی را در وی ساخت‌و‌ساز می نماید.

شما بایستی هر کدوم از این عنصرها رو در مکان مطلوب قرار بدید و برای اینکار می‌توانید از طراحان و کدنویسان وبسایت یاروهمدم با مشورت کردن بهینه سازی یاری بگیرید. سایر مواقعی که خوبه در این شیت وجود داشته باشه مشتمل بر این مورد ها میباشد :

• لوگو و داده ها تماس
• مدرک مشتریان
• پیشنهادات ویژه یا این که تاراج و تخفیف
• دیدگاههای خریدار متاع
•دکمه های فراخوان کاربردی
•تیم بندی حاصل

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 90
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 21
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 511
  • بازدید سال : 2667
  • بازدید کلی : 4243
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی