18.Bulktopia - دامنه ی دهان پرکن
Bulktopia دامنه های مختلفی که مربوط به واژه ی کلیدی شما است را بر طبق سکو بندی ، تعداد بک لینک و پیوند ، جايگاه ی الکسا ، عمر ، تاریخ انقضا و حالت شغل اجتماعی معرفی می نماید. وقتی که شما دامنه ای را از لیست پیشنهادی این وب سایت تعیین میکنید ناچار به خرید از همین وبسایت نیستید بلکه میتوانید دامنه را به وسیله وبسایت یا این که شخص طراحی سایت اختصاصی دیگری تصویب نمائید.
همانگونه که دیدیم به کارگیری از ابزار معرفی گردیده عمل مشقت وجود ندارد و تا حدودی عمل با هرمورد از آنها شبیه دیگری میباشد کافی میباشد پاره ای ابتکار به خرج دهید تا صاحب و مالک شایسته ترین دامنه گردید.
کامنت مارکتینگ چیست؟
از روش ایده ها یوزرها، میقدرت برای وب سایت بازدیدکننده بیشتری جذب کرد که به آن کامنت مارکتینگ میگویند. رضایت یوزرها از مطالب یک وبسایت برای گوگل، به ترازو متعددی مداقه داراست و چنانچه مطالب ارزشمندی ساخت فرمائید، آیتم دقت قرار میگیرید. اما گوگل برای بهاگذاری روی محتوای یک وب سایت، ملاکهای متفاوتی داراست که یکی آن ها ایده ها یوزرها میباشد. گوگل کامنت گذاشتن برای یک مقاله را به اکانت پر ارزش و اثرگذار بودن آن مقاله میگذارد، بدین ترتیب سکو بالاتری به آن می دهد.
اما برای اینکه یوزرها تشویق شوند و در انتهای مطالب شما کامنت بگذارند ترفندهایی نیز وجود دارااست که درپی به آن می پردازیم.
چه کنیم تا یوزرها ترغیب شوند و برای مطالب تارنما کامنت ( حیث) بگذارند؟
_ تایپ کردن محتوای نفیس: نخستین از کلیه می بایست محتوای کاربردی ساختوساز فرمائید. محتوایی که به نیازهای کاربر جواب دهد و همینطور برای خواننده پرسش ساخت نماید. اینگونه محتوایی قادر است استفاده کننده را به حیث دادن دربارهی مطالب تشویق نماید، از طرفی ممکن میباشد پرسشهایی در ذهن کاربر ساخت نماید به گونه ای که ترغیب خواهد شد سوالاتش را از تالیف کننده مقاله بپرسد.
_ جواب به آحاد ابهامات یوزرها: در حین متن، نصیبهایی وجود دارااست که ممکن میباشد تولید پرسش یا این که عدم وضوح نماید؛ دراین مواقع میتوانید برای کاربرها توضیح بدهید که درحالتی که ابهامی داشتند، سوالاتشان را در نصیب نظرها بپرسند و همینطور این یقین را به آنها بدهید که سوالهایشان را کاملا جواب میدهید و ابهامی باقی نخواهید گذاشت.
_ رعایت متانت و احترام: درصورتیکه کسی کامنت انتقادی گذاشت و با نوشته شما مخالفت کرد، با رعایت متانت جواب بدهید و عملکرد فرمائید با هوشمندی نقاط قوت نظرهاشان را پررنگ نمائید. فرض نمائید کسی از غامض بودن نوشتهتان عیب گیری کرد، میتوانید اورا به نوشتهی علمیهای آموزشی بی آلایشخیس وبسایتتان ارجاع بدهید و بهعلاوه از وی بخواهید سوالاتی را که برایش اتفاق افتاده، در نصیب نظرها بپرسد. در هر شکل به کاربر احترام بگذارید و باتوجه به ابهاماتی که داراست، ارشادوراهنماییاش فرمائید.
_ اینجانب مخالف هستم: خودتان تحت عنوان مولف مقاله می توانید متنی بنویسید و مخالفتتان را راجع به موضوعی که اکثریت در آن رخداد حیث دارا هستند بیان نمایید و با آوردن دلایلی، این مخالفت را علامت بدهید. دراینحالت یوزرها با قرائت این متن تحریک میشوند تا نظرشان را ذکر نمایند و همین میتواند استارت یک گفت و گو در نصیب ایده ها وبسایت باشد.
_ ایده ها یوزرها در تارنماهای فروشگاهی: در تارنماهای فروشگاهی از یوزرها بخواهید بعد از خرید و به کار گیری از آن، مجدد به وب سایت برگردند و لحاظشان را دربارهی کالا متبوع بگویند. این فعالیت هم منجر چشم شدن هرچه بیشتر مال می شود و هم در حالتیکه یوزرها از کالا رضایت داشته باشند و این مسئله را ذکر نمایند، اعتقاد خریداران دیگر هم جلب میگردد و فروش جنس ارتقا خواهد یافت.
_ درخواست حیث در انتهای نوشتهی علمی: در انتهای متن از کاربر بخواهید که در حالتیکه لحاظ یا این که پیشنهادی در امر مقاله داراست در بخش کامنتها ذکر نماید زیرا نظرها یوزرها به شما ایده می دهد تا متن را ادامه دهید. خوانندگان با سوالاتی که مطرح مینمایند لامپهایی را برای ادامه مشاجره در ذهنیت شما پرنور مینمایند. کارایی نمائید در جواب به سوال ها یوزرها، جوابهای جامعی بدهید و از لغت ها کلیدی متن در تایپ کردن جوابها استعمال فرمایید. این شغل امداد مینماید بتوانید یک نوشتهعلمی زمان بر و بدون نقص، با اعتنا به جنبههای مختلفی از مسئله داشته باشید.
نکاتی که در جواب به نظرها بایستی رعایت فرمائید :
_ هر چه زودتر به سوال ها یوزرها جواب دهید: اگر کامنتها را با تعقل ملاحظه کنید، ممکن میباشد استفاده کننده برای دریافت کردن پاسخ سوالش به سراغ وب سایتهای دیگر برود و یا این که حتی کلاً فراموش نماید که سوالی از شما پرسیده میباشد.
_ جوابهای صحیح و ظریف بدهید: به کامنتها طوری جواب بدهید که کاربر پاسخ پرسش را بهطور بی نقص بگیرد. در شکل نیاز شما هم برای وسیع ساختن گفت و گو، سوالاتی از خواننده گان بپرسید تا بتوانید جوابهای ظریفتری بدهید.
_ به یوزرها پست الکترونیک بفرستید: هنگامی که جواب پرسش یا این که لحاظ یوزرها را دادید با پیامی که به نشانی ایمیلش ارسال می کنید، به صورت بدون واسطه به وی اعلام میکنید که برای وقت و ابهاماتش قیمت قائل بودهاید.
_ شارژ شدن مجدد محصول ها را به اگاهی یوزرها برسانید: در صورتی در وب سایتهای فروشگاهی، با گلایه یوزرها از کل شدن جنس موردنظرشان مواجه شدید، عالی میباشد پس از شارژ شدن موجودی جنس، این زمینه را از روش پست الکترونیک به کاربرانتان اگاهی بدهید.
18.Bulktopia - دامنه ی دهان پرکن
Bulktopia دامنه های مختلفی که مربوط به واژه ی کلیدی شما است را بر طبق سکو بندی ، تعداد بک لینک و پیوند ، جايگاه ی الکسا ، عمر ، تاریخ انقضا و حالت شغل اجتماعی معرفی می نماید. وقتی که شما دامنه ای را از لیست پیشنهادی این وب سایت تعیین میکنید ناچار به خرید از همین وبسایت نیستید بلکه میتوانید دامنه را به وسیله وبسایت یا این که شخص طراحی سایت اختصاصی دیگری تصویب نمائید.
همانگونه که دیدیم به کارگیری از ابزار معرفی گردیده عمل مشقت وجود ندارد و تا حدودی عمل با هرمورد از آنها شبیه دیگری میباشد کافی میباشد پاره ای ابتکار به خرج دهید تا صاحب و مالک شایسته ترین دامنه گردید.
کامنت مارکتینگ چیست؟
از روش ایده ها یوزرها، میقدرت برای وب سایت بازدیدکننده بیشتری جذب کرد که به آن کامنت مارکتینگ میگویند. رضایت یوزرها از مطالب یک وبسایت برای گوگل، به ترازو متعددی مداقه داراست و چنانچه مطالب ارزشمندی ساخت فرمائید، آیتم دقت قرار میگیرید. اما گوگل برای بهاگذاری روی محتوای یک وب سایت، ملاکهای متفاوتی داراست که یکی آن ها ایده ها یوزرها میباشد. گوگل کامنت گذاشتن برای یک مقاله را به اکانت پر ارزش و اثرگذار بودن آن مقاله میگذارد، بدین ترتیب سکو بالاتری به آن می دهد.
اما برای اینکه یوزرها تشویق شوند و در انتهای مطالب شما کامنت بگذارند ترفندهایی نیز وجود دارااست که درپی به آن می پردازیم.
چه کنیم تا یوزرها ترغیب شوند و برای مطالب تارنما کامنت ( حیث) بگذارند؟
_ تایپ کردن محتوای نفیس: نخستین از کلیه می بایست محتوای کاربردی ساختوساز فرمائید. محتوایی که به نیازهای کاربر جواب دهد و همینطور برای خواننده پرسش ساخت نماید. اینگونه محتوایی قادر است استفاده کننده را به حیث دادن دربارهی مطالب تشویق نماید، از طرفی ممکن میباشد پرسشهایی در ذهن کاربر ساخت نماید به گونه ای که ترغیب خواهد شد سوالاتش را از تالیف کننده مقاله بپرسد.
_ جواب به آحاد ابهامات یوزرها: در حین متن، نصیبهایی وجود دارااست که ممکن میباشد تولید پرسش یا این که عدم وضوح نماید؛ دراین مواقع میتوانید برای کاربرها توضیح بدهید که درحالتی که ابهامی داشتند، سوالاتشان را در نصیب نظرها بپرسند و همینطور این یقین را به آنها بدهید که سوالهایشان را کاملا جواب میدهید و ابهامی باقی نخواهید گذاشت.
_ رعایت متانت و احترام: درصورتیکه کسی کامنت انتقادی گذاشت و با نوشته شما مخالفت کرد، با رعایت متانت جواب بدهید و عملکرد فرمائید با هوشمندی نقاط قوت نظرهاشان را پررنگ نمائید. فرض نمائید کسی از غامض بودن نوشتهتان عیب گیری کرد، میتوانید اورا به نوشتهی علمیهای آموزشی بی آلایشخیس وبسایتتان ارجاع بدهید و بهعلاوه از وی بخواهید سوالاتی را که برایش اتفاق افتاده، در نصیب نظرها بپرسد. در هر شکل به کاربر احترام بگذارید و باتوجه به ابهاماتی که داراست، ارشادوراهنماییاش فرمائید.
_ اینجانب مخالف هستم: خودتان تحت عنوان مولف مقاله می توانید متنی بنویسید و مخالفتتان را راجع به موضوعی که اکثریت در آن رخداد حیث دارا هستند بیان نمایید و با آوردن دلایلی، این مخالفت را علامت بدهید. دراینحالت یوزرها با قرائت این متن تحریک میشوند تا نظرشان را ذکر نمایند و همین میتواند استارت یک گفت و گو در نصیب ایده ها وبسایت باشد.
_ ایده ها یوزرها در تارنماهای فروشگاهی: در تارنماهای فروشگاهی از یوزرها بخواهید بعد از خرید و به کار گیری از آن، مجدد به وب سایت برگردند و لحاظشان را دربارهی کالا متبوع بگویند. این فعالیت هم منجر چشم شدن هرچه بیشتر مال می شود و هم در حالتیکه یوزرها از کالا رضایت داشته باشند و این مسئله را ذکر نمایند، اعتقاد خریداران دیگر هم جلب میگردد و فروش جنس ارتقا خواهد یافت.
_ درخواست حیث در انتهای نوشتهی علمی: در انتهای متن از کاربر بخواهید که در حالتیکه لحاظ یا این که پیشنهادی در امر مقاله داراست در بخش کامنتها ذکر نماید زیرا نظرها یوزرها به شما ایده می دهد تا متن را ادامه دهید. خوانندگان با سوالاتی که مطرح مینمایند لامپهایی را برای ادامه مشاجره در ذهنیت شما پرنور مینمایند. کارایی نمائید در جواب به سوال ها یوزرها، جوابهای جامعی بدهید و از لغت ها کلیدی متن در تایپ کردن جوابها استعمال فرمایید. این شغل امداد مینماید بتوانید یک نوشتهعلمی زمان بر و بدون نقص، با اعتنا به جنبههای مختلفی از مسئله داشته باشید.
نکاتی که در جواب به نظرها بایستی رعایت فرمائید :
_ هر چه زودتر به سوال ها یوزرها جواب دهید: اگر کامنتها را با تعقل ملاحظه کنید، ممکن میباشد استفاده کننده برای دریافت کردن پاسخ سوالش به سراغ وب سایتهای دیگر برود و یا این که حتی کلاً فراموش نماید که سوالی از شما پرسیده میباشد.
_ جوابهای صحیح و ظریف بدهید: به کامنتها طوری جواب بدهید که کاربر پاسخ پرسش را بهطور بی نقص بگیرد. در شکل نیاز شما هم برای وسیع ساختن گفت و گو، سوالاتی از خواننده گان بپرسید تا بتوانید جوابهای ظریفتری بدهید.
_ به یوزرها پست الکترونیک بفرستید: هنگامی که جواب پرسش یا این که لحاظ یوزرها را دادید با پیامی که به نشانی ایمیلش ارسال می کنید، به صورت بدون واسطه به وی اعلام میکنید که برای وقت و ابهاماتش قیمت قائل بودهاید.
_ شارژ شدن مجدد محصول ها را به اگاهی یوزرها برسانید: در صورتی در وب سایتهای فروشگاهی، با گلایه یوزرها از کل شدن جنس موردنظرشان مواجه شدید، عالی میباشد پس از شارژ شدن موجودی جنس، این زمینه را از روش پست الکترونیک به کاربرانتان اگاهی بدهید.