در کنار کلیه مزایایی که برای دکانهای اینترنتی میقدرت برشمرد، بایستی معایب آنان نیز یادآوری خواهد شد: • عدم مشاهده و لمس جنس تجاربی طراحی سایت اختصاصی جدیدی میباشد که اکثری از یوزرها همچنان به آن پشت گرمی ندارند. • قابلیت و امکان مقایسهی بها در وبسایتهای متعدد منجر میشود صاحبان این وب سایتها مجبور به کاهش بها و کاهش بهره خویش شوند. • نیاز به وب، قابلیت خرید از این دکانها را برای اشخاصی که به وب دسترسی ندارند، محصور مینماید. • تارنماهای فروشگاهی همواره گزینه انذار سایبریها و سارقان فضای مجازی قرار می گیرد. از این رو در حالتیکه که امنیت وبسایت زیر باشد، احتمال سرقت داده ها بانکی شما و از دست رفتن سرمایه وجود داراست.
• استحصالوکارهای اینترنتی تماما به اینترنتتارنماهای خویش اعتقادوباور دارا هستند. در حالی که فقط یکسری دقیقه یا این که چندین ایراد در فضای وب باعث به بی اعتمادی مشتری و از دست رفتن درآمد خواهد شد.
مزایای تارنما شرکتی
در مقایسه با وب سایت فروشگاهی، وبسایتهای شرکتی هم محاسن ویژهی خویش را دارا هستند:
• اولین و مهمترین مزیت اینترنتتارنماهای شرکتی، دسترسی به مخاطبان کبیرخیس سوای محدودیتهای مرزی میباشد. مشتریانی که شاید فارغ از وجود وبسایت شرکتی هیچ وقت مجال تعامل با آنها را پیدا نمیکردید.
• اشخاص غالبا قبل از مراجعه و یا این که تماس با کمپانی شما، از وب سایت کمپانی بازدید مینمایند. بدین ترتیب داشتن یک اینترنتتارنما با پیاده سازی حرفه ای مشتریان را به رابطه با کمپانی شما ترغیب مینماید.
• در دسترس بودن تارنما در همگی روز ها هفته و 24 ساعت شبانهروز سبب به معرفی هرچه خوب استحصالوکار شما در میان مخاطبان خاص خویش گردد.
• با استعمال از بستر اینترنت شما به راحتی می توانید داده ها حصولوکار خویش را منتشر فرمایید. بنابراین یوزرها صرفا با تعدادی کلیک به شما متصل می گردند.
• با استعمال از این وبسایتها، قابلیت بهروز رسانی داده ها و تبلیغات نامحدود برای مشاغل مهیا گردیدهاست. هزینهای که بابت تبلیغات دراین دور و بر میپردازید در مقایسه با بنرهای تبلیغاتی وسیع بسیار ناچیز میباشد.
• تصویب یک اینترنتوب سایت شرکتی تنها برای درآمدزایی نخواهد بود؛ بلکه یک شیوه اصلی برای حفظ از اسم تجاری و حصولوکار شما خواهد بود.
• هزینهی داشتن یک وبسایت شرکتی بسیار ناچیز میباشد. البته بازدهی آن برای کمپانی بسیار چشمگیر خواهد بود.
• پیوند شدن به دیگر تارنماها و به کار گیری از قابلیت و امکان بازاریابی ویروسی ایدهی موثری برای مطرح شدن مارک شما دربین یوزرها میباشد.
معایب تارنما شرکتی
صاحبان تارنماهای شرکتی به خواسته ارتقای تارنما خویش می بایست از معایب این وب سایتها هم با خبر باشند:
• آپ تو دیت بودن اطلاعات دردسترس دراین وبسایتها بسیار اساسی میباشد. در صورتیکه کهاین داده ها سابق باشند، متکی بودن استفاده کننده را از دست خواهید اعطا کرد.
• اینترنتسایتی که دائما وخیم خواهد شد و یا این که در دسترس نباشد، یک خسارت دورازشوخی برای بیزنس شما محسوب میشود.
• با اعتنا به حضور مشاغل انبوه در فضای وب، همواره رقبای قدرتمندی در بازار برای شما وجود دارااست.
• در شرایطیکه مشتری از چگونگی سرویس ها و یا این که تولیدها شما ناراضی باشد، قادر است باعث به تکثیر تبلیغات سوء و افت جايگاهبندی شما در موتور کاوش گردد.
در کنار کلیه مزایایی که برای دکانهای اینترنتی میقدرت برشمرد، بایستی معایب آنان نیز یادآوری خواهد شد: • عدم مشاهده و لمس جنس تجاربی طراحی سایت اختصاصی جدیدی میباشد که اکثری از یوزرها همچنان به آن پشت گرمی ندارند. • قابلیت و امکان مقایسهی بها در وبسایتهای متعدد منجر میشود صاحبان این وب سایتها مجبور به کاهش بها و کاهش بهره خویش شوند. • نیاز به وب، قابلیت خرید از این دکانها را برای اشخاصی که به وب دسترسی ندارند، محصور مینماید. • تارنماهای فروشگاهی همواره گزینه انذار سایبریها و سارقان فضای مجازی قرار می گیرد. از این رو در حالتیکه که امنیت وبسایت زیر باشد، احتمال سرقت داده ها بانکی شما و از دست رفتن سرمایه وجود داراست.
• استحصالوکارهای اینترنتی تماما به اینترنتتارنماهای خویش اعتقادوباور دارا هستند. در حالی که فقط یکسری دقیقه یا این که چندین ایراد در فضای وب باعث به بی اعتمادی مشتری و از دست رفتن درآمد خواهد شد.
مزایای تارنما شرکتی
در مقایسه با وب سایت فروشگاهی، وبسایتهای شرکتی هم محاسن ویژهی خویش را دارا هستند:
• اولین و مهمترین مزیت اینترنتتارنماهای شرکتی، دسترسی به مخاطبان کبیرخیس سوای محدودیتهای مرزی میباشد. مشتریانی که شاید فارغ از وجود وبسایت شرکتی هیچ وقت مجال تعامل با آنها را پیدا نمیکردید.
• اشخاص غالبا قبل از مراجعه و یا این که تماس با کمپانی شما، از وب سایت کمپانی بازدید مینمایند. بدین ترتیب داشتن یک اینترنتتارنما با پیاده سازی حرفه ای مشتریان را به رابطه با کمپانی شما ترغیب مینماید.
• در دسترس بودن تارنما در همگی روز ها هفته و 24 ساعت شبانهروز سبب به معرفی هرچه خوب استحصالوکار شما در میان مخاطبان خاص خویش گردد.
• با استعمال از بستر اینترنت شما به راحتی می توانید داده ها حصولوکار خویش را منتشر فرمایید. بنابراین یوزرها صرفا با تعدادی کلیک به شما متصل می گردند.
• با استعمال از این وبسایتها، قابلیت بهروز رسانی داده ها و تبلیغات نامحدود برای مشاغل مهیا گردیدهاست. هزینهای که بابت تبلیغات دراین دور و بر میپردازید در مقایسه با بنرهای تبلیغاتی وسیع بسیار ناچیز میباشد.
• تصویب یک اینترنتوب سایت شرکتی تنها برای درآمدزایی نخواهد بود؛ بلکه یک شیوه اصلی برای حفظ از اسم تجاری و حصولوکار شما خواهد بود.
• هزینهی داشتن یک وبسایت شرکتی بسیار ناچیز میباشد. البته بازدهی آن برای کمپانی بسیار چشمگیر خواهد بود.
• پیوند شدن به دیگر تارنماها و به کار گیری از قابلیت و امکان بازاریابی ویروسی ایدهی موثری برای مطرح شدن مارک شما دربین یوزرها میباشد.
معایب تارنما شرکتی
صاحبان تارنماهای شرکتی به خواسته ارتقای تارنما خویش می بایست از معایب این وب سایتها هم با خبر باشند:
• آپ تو دیت بودن اطلاعات دردسترس دراین وبسایتها بسیار اساسی میباشد. در صورتیکه کهاین داده ها سابق باشند، متکی بودن استفاده کننده را از دست خواهید اعطا کرد.
• اینترنتسایتی که دائما وخیم خواهد شد و یا این که در دسترس نباشد، یک خسارت دورازشوخی برای بیزنس شما محسوب میشود.
• با اعتنا به حضور مشاغل انبوه در فضای وب، همواره رقبای قدرتمندی در بازار برای شما وجود دارااست.
• در شرایطیکه مشتری از چگونگی سرویس ها و یا این که تولیدها شما ناراضی باشد، قادر است باعث به تکثیر تبلیغات سوء و افت جايگاهبندی شما در موتور کاوش گردد.