چرا نحوه رئیس مستر دیتا اساسی میباشد؟
مستر دیتا در واقع روشی نو برای سازمانهایی میباشد که هدفشان آپ تو دیت نگهداشتن داده ها مهم سازمان میباشد. اکثر وقت ها کمپانیها برای نگهداری و محافظت داده ها اساسی خویش به شیوه MDM روی می آورند. اکثری از بحرانها مثل بیهوده زیاد شدن داده ها، تناقض در دادهها، ناکارآمدی پروسه حصولوکار، و تغییرات سریع در سبک دستیابیوکار میتواند ناشی از طراحی سایت اخصاصی فقدان رئیس صحیح داده ها باشد.
به همین استدلال میباشد جنبش بر مدار و شیوه مستر دیتا اصلی میباشد. شما می توانید با مدیر متمرکز داده ها در سازمانتان به مزایای بلند بازه زمانی بسیار متعددی دست یابید که دلیلش هم بسیار بدیهی میباشد. زمانی داده ها کافی و ظریف برای تصمیمگیری باشد دلیلی برای خطا کردن وجود ندارد مثل اینکه لامپهای یک مسیر بدون نور را پرنور فرمائید. آن وقت دیگر ترسی از پیچوخمهای جاده ندارید.
پرنور نگه داشتن این لامپ ها بسته به ترازو تخصص و علمی میباشد که هرکس در استخراجوکار شما نسبتبه اینترنت و وب داراست.
هوش تصنعی و مصنوعی در طراحی وب سایت
هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشین تنها برای ساختن رباتهای بشرنما به عمل نمیفرآیند. خیلی وقت میباشد که هوش تصنعی راهش را به صنعت های متفاوت گشوده نموده است. دعوا تنها این وجود ندارد که استعمال از هوش تصنعی امور را شلخیس و سریعخیس مینماید، محصولاتی که با هوش تصنعی ساخته میگردند سودآورند.
قیمت بازار قابل انعطافافزارهای هوش تصنعی تا سال ۲۰۲۵ به ۱۲۶ میلیارد دلار می رسد. در سالهای اخیر در بین غولهای دنیای تکنولوژی برای ساختوساز محصولاتی که با هوش تصنعی و مصنوعی کار کشته و کارا شدند، رقابت سنگینی درگرفته میباشد. اپل Siri (دستیار صوتی) را به بازار معرفی نموده است و گوگل Alexa را. فیسبوک هم با یاری به چنگ آوردن از یادگیری عمیق به کاربرانش قابلیت داده میباشد تا عکسها را سه آینده نمایند.
ولی چرا؟ چه چیزی باعث می شود تا محصولاتی که با هوش تصنعی ساخته میگردند، یوزرها (مشتریان) را جذب نمایند؟ شاید مهمترین ادله این باشد که هوش تصنعی تعامل آدم با ماشین را خوب مینماید. Siri شمارا می شناسید و خاطر میگیرد که شما چه نواها و شوخیهایی را دوست دارید. چه کسی بدش میاید که دستیاری هوشمند داشته باشد که هیچ گاه چیزی را یادش نمیرود؟
هوش تصنعی به دلیلی به طور کامل شبیه در اینترنت طراحی صفحه به عمل برده میگردد. تارنماها، اینترنت نرم افزارها و نرم افزارها هم متاع میباشند. محصولاتی که در شرایطیکه تجارب مخاطب (User Experience) نیکی نداشته باشند و استفاده کننده نتواند در تعاملی که با آنان داراست به اهدافش رسد و کاری را که می خواهد اجرا دهد، مشتری و بازار را از دست می دهد.
کاربردهای AI در طراحی سایت
هوش تصنعی و مصنوعی تنها بر تجربیات مخاطب وبسایتها تاثیر مثبت نمیگذارد. طراحان و توسعه و گسترشدهندگان وبسایت به دلایل فنی مهمی از هوش تصنعی در ساخت سایت به کارگیری مینمایند. افزون بر آنها، کاربرد سوم و سودآور دیگری هم وجود داراست: هوش تصنعی به دیجیتال مارکتینگ و فروش وبسایتهای فروشگاهی امداد بخش اعظمی مینماید.
۱. هوش تصنعی و مصنوعی گسترش تارنما را باصرفهخیس مینماید
چه می شد درصورتی که ماشین به مکان گسترش دهنده کدنویسی می کرد؟ یا این که دستکم ابزاری وجود میداشت که کدنویسی را خود کار میکرد و به نرم افزارنویس پیشنهاداتی میاعطا کرد؟ در آن شکل، هم گسترش تارنما سریعخیس می شد و هم نادر نادرستخیس. خب، قابل انعطافافزارها و ابزارهایی با هوش تصنعی ساخته شدند که دقیقا به عبارتی امور، Automated coding، را اعمال می دهند. قابل انعطافافزارهایی مثل GitHub Copilet قادرند کدهای بسط دهنده را بی نقص نمایند. هوش تصنعی حتی برای صفحه ارایی کلی تارنما هم می تواند به طراح و پیشرفت دهنده توصیه دهد.
۲. هوش تصنعی تجارب استفاده کننده تارنما را خوب مینماید
وارد سایتی میشوید. به محض ورود، در کنارهی راست کاغذ، پیغامی اکران داده میگردد و کسی به شما درود مینماید و می گوید که مهیا میباشد به شما یاری دهد. ممکن میباشد از وی امداد بگیرید و با ارشاداش سریعخیس کاری را که میخواهید اجرا دهید. حتی ممکن میباشد این موعظه تبدیل گردد به نگهبانی بعداز خرید از تارنما. شاید تصور کنید یا این که یک کارمند یا این که بازاریاب (بشر) در مجموع این بازه زمانی حرف میکردید. البته شما با چت بات (Chatbot) سخن میزدید. چت باتی که با هوش تصنعی درست شده و خاطر گرفته میباشد چهگونه شمارا ارشادوراهنمایی نماید.
خلال چت باتها و پیشنهاداتی که هوش تصنعی برای طراحی صفحه وب سایت میدهد که بر تجربیات مخاطب و تعامل یوزرها با وبسایت تاثیر می گذارد، هوش تصنعی و مصنوعی میتواند به یوزرها برای خرید مال یا این که خدمتی که در تارنما دنبالش میگردند، سفارش دهد. هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشین خوی و تعامل کل یوزرها را تحت حیث میگیرند، آنان و ترجیحاتشان را می شناسند و می تواند تجاربی خریدی به طور کامل فردی سازی گردیده برای هر مخاطب بسازد.
۳. هوش تصنعی به بازاریابی و فروش وبسایتهای فروشگاهی یاری مینماید
دستیابیوکارهای اینترنتی نباید اذن دهند مشتری (استفاده کننده) فارغ از خرید کردن تارنما را رخنه نماید. چهت نیل به آن مقصود دیجیتال مارکتر می بایست مشتریان، داراییی آنها و ترجیحاتشان (عادات خرید) را بشناسد و براساس آن بازاریابی نماید. پس، نیاز به داده و داده ها داراست. هوش تصنعی در وبسایت دقیقا همین فعالیت را مینماید. رفتارهای یوزرها را تودهآوری و نظارت مینماید و سود را دراختیار بازاریاب قرار می دهد.
افزون بر آن، خویش هوش تصنعی (به عبارتیطور که در ارتباط پیشین اشاره شد) در وبسایت میتواند تا حدی تارنما را برای هر مخاطب فردی سازی نماید و تجربیات استفاده کننده مخصوص به شخصی (Personalized User Experience) برای وی بسازد. کاربری را در حیث بگیرید که یک سری هفته گذشته وارد وبسایتی فروشگاهی شد و دنبال شلوار جین در محدودهی ارزش مشخصی گشت البته خریدی جاری ساختن نداد. امروز مجدد وارد به عبارتی وب سایت میشوید و می بینید که در تبلیغات ورقهی اولیه مارک شلوار جینی برای شما اکران داده می گردد که شلوارهایش را تاراج نموده است.
تعجب نکنید، وبسایت (هوش تصنعی و مصنوعی) شمارا میشناسد و می خواهد به شما یاری دهد.
چرا نحوه رئیس مستر دیتا اساسی میباشد؟
مستر دیتا در واقع روشی نو برای سازمانهایی میباشد که هدفشان آپ تو دیت نگهداشتن داده ها مهم سازمان میباشد. اکثر وقت ها کمپانیها برای نگهداری و محافظت داده ها اساسی خویش به شیوه MDM روی می آورند. اکثری از بحرانها مثل بیهوده زیاد شدن داده ها، تناقض در دادهها، ناکارآمدی پروسه حصولوکار، و تغییرات سریع در سبک دستیابیوکار میتواند ناشی از طراحی سایت اخصاصی فقدان رئیس صحیح داده ها باشد.
به همین استدلال میباشد جنبش بر مدار و شیوه مستر دیتا اصلی میباشد. شما می توانید با مدیر متمرکز داده ها در سازمانتان به مزایای بلند بازه زمانی بسیار متعددی دست یابید که دلیلش هم بسیار بدیهی میباشد. زمانی داده ها کافی و ظریف برای تصمیمگیری باشد دلیلی برای خطا کردن وجود ندارد مثل اینکه لامپهای یک مسیر بدون نور را پرنور فرمائید. آن وقت دیگر ترسی از پیچوخمهای جاده ندارید.
پرنور نگه داشتن این لامپ ها بسته به ترازو تخصص و علمی میباشد که هرکس در استخراجوکار شما نسبتبه اینترنت و وب داراست.
هوش تصنعی و مصنوعی در طراحی وب سایت
هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشین تنها برای ساختن رباتهای بشرنما به عمل نمیفرآیند. خیلی وقت میباشد که هوش تصنعی راهش را به صنعت های متفاوت گشوده نموده است. دعوا تنها این وجود ندارد که استعمال از هوش تصنعی امور را شلخیس و سریعخیس مینماید، محصولاتی که با هوش تصنعی ساخته میگردند سودآورند.
قیمت بازار قابل انعطافافزارهای هوش تصنعی تا سال ۲۰۲۵ به ۱۲۶ میلیارد دلار می رسد. در سالهای اخیر در بین غولهای دنیای تکنولوژی برای ساختوساز محصولاتی که با هوش تصنعی و مصنوعی کار کشته و کارا شدند، رقابت سنگینی درگرفته میباشد. اپل Siri (دستیار صوتی) را به بازار معرفی نموده است و گوگل Alexa را. فیسبوک هم با یاری به چنگ آوردن از یادگیری عمیق به کاربرانش قابلیت داده میباشد تا عکسها را سه آینده نمایند.
ولی چرا؟ چه چیزی باعث می شود تا محصولاتی که با هوش تصنعی ساخته میگردند، یوزرها (مشتریان) را جذب نمایند؟ شاید مهمترین ادله این باشد که هوش تصنعی تعامل آدم با ماشین را خوب مینماید. Siri شمارا می شناسید و خاطر میگیرد که شما چه نواها و شوخیهایی را دوست دارید. چه کسی بدش میاید که دستیاری هوشمند داشته باشد که هیچ گاه چیزی را یادش نمیرود؟
هوش تصنعی به دلیلی به طور کامل شبیه در اینترنت طراحی صفحه به عمل برده میگردد. تارنماها، اینترنت نرم افزارها و نرم افزارها هم متاع میباشند. محصولاتی که در شرایطیکه تجارب مخاطب (User Experience) نیکی نداشته باشند و استفاده کننده نتواند در تعاملی که با آنان داراست به اهدافش رسد و کاری را که می خواهد اجرا دهد، مشتری و بازار را از دست می دهد.
کاربردهای AI در طراحی سایت
هوش تصنعی و مصنوعی تنها بر تجربیات مخاطب وبسایتها تاثیر مثبت نمیگذارد. طراحان و توسعه و گسترشدهندگان وبسایت به دلایل فنی مهمی از هوش تصنعی در ساخت سایت به کارگیری مینمایند. افزون بر آنها، کاربرد سوم و سودآور دیگری هم وجود داراست: هوش تصنعی به دیجیتال مارکتینگ و فروش وبسایتهای فروشگاهی امداد بخش اعظمی مینماید.
۱. هوش تصنعی و مصنوعی گسترش تارنما را باصرفهخیس مینماید
چه می شد درصورتی که ماشین به مکان گسترش دهنده کدنویسی می کرد؟ یا این که دستکم ابزاری وجود میداشت که کدنویسی را خود کار میکرد و به نرم افزارنویس پیشنهاداتی میاعطا کرد؟ در آن شکل، هم گسترش تارنما سریعخیس می شد و هم نادر نادرستخیس. خب، قابل انعطافافزارها و ابزارهایی با هوش تصنعی ساخته شدند که دقیقا به عبارتی امور، Automated coding، را اعمال می دهند. قابل انعطافافزارهایی مثل GitHub Copilet قادرند کدهای بسط دهنده را بی نقص نمایند. هوش تصنعی حتی برای صفحه ارایی کلی تارنما هم می تواند به طراح و پیشرفت دهنده توصیه دهد.
۲. هوش تصنعی تجارب استفاده کننده تارنما را خوب مینماید
وارد سایتی میشوید. به محض ورود، در کنارهی راست کاغذ، پیغامی اکران داده میگردد و کسی به شما درود مینماید و می گوید که مهیا میباشد به شما یاری دهد. ممکن میباشد از وی امداد بگیرید و با ارشاداش سریعخیس کاری را که میخواهید اجرا دهید. حتی ممکن میباشد این موعظه تبدیل گردد به نگهبانی بعداز خرید از تارنما. شاید تصور کنید یا این که یک کارمند یا این که بازاریاب (بشر) در مجموع این بازه زمانی حرف میکردید. البته شما با چت بات (Chatbot) سخن میزدید. چت باتی که با هوش تصنعی درست شده و خاطر گرفته میباشد چهگونه شمارا ارشادوراهنمایی نماید.
خلال چت باتها و پیشنهاداتی که هوش تصنعی برای طراحی صفحه وب سایت میدهد که بر تجربیات مخاطب و تعامل یوزرها با وبسایت تاثیر می گذارد، هوش تصنعی و مصنوعی میتواند به یوزرها برای خرید مال یا این که خدمتی که در تارنما دنبالش میگردند، سفارش دهد. هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشین خوی و تعامل کل یوزرها را تحت حیث میگیرند، آنان و ترجیحاتشان را می شناسند و می تواند تجاربی خریدی به طور کامل فردی سازی گردیده برای هر مخاطب بسازد.
۳. هوش تصنعی به بازاریابی و فروش وبسایتهای فروشگاهی یاری مینماید
دستیابیوکارهای اینترنتی نباید اذن دهند مشتری (استفاده کننده) فارغ از خرید کردن تارنما را رخنه نماید. چهت نیل به آن مقصود دیجیتال مارکتر می بایست مشتریان، داراییی آنها و ترجیحاتشان (عادات خرید) را بشناسد و براساس آن بازاریابی نماید. پس، نیاز به داده و داده ها داراست. هوش تصنعی در وبسایت دقیقا همین فعالیت را مینماید. رفتارهای یوزرها را تودهآوری و نظارت مینماید و سود را دراختیار بازاریاب قرار می دهد.
افزون بر آن، خویش هوش تصنعی (به عبارتیطور که در ارتباط پیشین اشاره شد) در وبسایت میتواند تا حدی تارنما را برای هر مخاطب فردی سازی نماید و تجربیات استفاده کننده مخصوص به شخصی (Personalized User Experience) برای وی بسازد. کاربری را در حیث بگیرید که یک سری هفته گذشته وارد وبسایتی فروشگاهی شد و دنبال شلوار جین در محدودهی ارزش مشخصی گشت البته خریدی جاری ساختن نداد. امروز مجدد وارد به عبارتی وب سایت میشوید و می بینید که در تبلیغات ورقهی اولیه مارک شلوار جینی برای شما اکران داده می گردد که شلوارهایش را تاراج نموده است.
تعجب نکنید، وبسایت (هوش تصنعی و مصنوعی) شمارا میشناسد و می خواهد به شما یاری دهد.