loading...

طراحی سایت اختصاصی

بازدید : 23
سه شنبه 30 آبان 1402 زمان : 10:42


لید جنریشن چیست؟
لید جنریشن در واقع به عملی گفته می‌شود که، سبب جذب کاربر، برقراری رابطه وی با تارنما و در غایت سبب به خرید از وب طراحی سایت اختصاصی سایت شما گردد.

برای اینکه بتوانید لید جنریشن را به نیکی طراحی نمایید، می بایست سرتیتر درشت (Bold) تعیین نمائید. در کنار این مقاله می بایست اسنیپت دیدنی و کال تو اکشن (call to action) را طوری قرار دهید که در نگاه شخص نسبت به بقیه بخش های برگه متعدد به لحاظ رسد.
ضعیف بودن لید جنریشن (Lead Generation)
یکی متداول ترین ایرادات دیزاین فرود این میباشد که طراحان تارنما کوشش می نمایند کل مورد های متعدد را در آن واحد به استفاده کننده اکران دهند. به این ترتیب این شغل سبب حیران شدن استفاده کننده میگردد و شما فیض مطلوبی از این عمل اخذ نمیکنید.

این گزینه خیر فقط سبب ساز می گردد استفاده کننده صبرش به پایان برسد، بلکه وجود ارکان زیاد در ورقه؛ سرعت بار گذاری وب سایت را کاهش داده و اصطلاحا تارنما هنگفت می‌شود.

باصرفه نبودن تارنما برای یوزرها موبایلی
امروزه با اعتنا به توسعه تکنولوژی و کلیه گیری استعمال از تلفن همراه، اکثر یوزرها شغل های روزانه خویش را با تلفن های یاروهمدم ایفا می‌دهند. برای همین سئو وب سایت برای تلفن همراه التفات متعددی داراست.

در صورتیکه این مورد نادیده گرفته گردد، سبب پایین آمدن نرخ تبدیل مخاطب به مشتری می‌گردد؛ که برای سایت شما مضر میباشد. در لحاظ بگیرید استفاده کننده غرض با تلفن همراه وارد لندینگ پیج شما گردیده، البته با برگه ای رو به رو میشود که از حیث اکران نامتناسب میباشد. مطمئن باشید که سریعا وبسایت شمارا رخنه‌ خواهد کرد.

این قضیه حتی برای گوگل هم اساسی میباشد. در شرایطی‌که برگه شما برای تلفن های یار و همدم باصرفه باشد، منجر می‌شود که سریع خیس ایندکس گردیده و جايگاه بهتری اخذ نمائید. یعنی چنانچه داده های اصلی وبسایت برای اکران در تلفن همراه در دسترس نباشد، سکو وب سایت شما در گوگل افت بخش اعظمی خواهد داشت.
نا مرتب بودن رابط کاربری
به هم ریخته بودن رابط کاربری، قادر است به کلی سبب سود نگرفتن از برگه فرود خواهد شد. به طوریکه در‌حالتی که پیام و توصیه شما برای بازدید کنندگان بدیهی و پر‌نور نباشد، شیت شما بی چگونگی به لحاظ می‌رسد، بدین ترتیب لندینگ پیج شما نمی تواند جذب استفاده کننده را به صحت ایفا دهد.

یک معاش حقیقی و واقعی را در حیث بگیرید. وقتی که فضا شما به هم ریخته باشد، یعنی نظم خاصی نداشته باشد؛ مسلما بازده شغل و تمرکز زیر می‌آید. همین فرمان در برگه فرود سبب ساز می گردد که مخاطب نتواند تمرکز کافی روی غرض خویش داشته باشد.

میتوانید جای اینکه تک تک مفاد را در یک شیت قرار دهید، کارایی فرمایید با رعایت نظم، مارک خویش را در ذهن استفاده کننده هک نمایید. با اعتنا به داده های عددی گوگل، خوی اشخاص بازدید کننده برگه فرود؛ اثر بسیار متعددی در سکو سایت دارااست.

در صورتی کاربری که به سایت شما آمده، نتواند با رابط کاربری رابطه برقرار نماید یا این که اصطلاحا تعامل فی مابین استفاده کننده و تارنما تولید نشود، موتور کاوش با به کارگیری از الگوریتمی که دارااست این آرم را عدم رابطه وبسایت با واژه کلیدی در حیث می‌گیرد. این قضیه سبب ساز می گردد مرتبه وبسایت شما افت متعددی داشته باشد.

غیر قابل فهم بودن کال تو اکشن (call to action)
غیر قابل فهم بودن کال تو اکشن سبب ساز می‌شود، غرض کلی برگه فرود که بازدید کننده را به مشتری تبدیل می نماید، به صحت اجرا نشود. اما درصورتی که کل مقررات را به صحت رعایت فرمایید، این واقعه در غایت از روش دکمه فراخوانی (CTA) چهره میدهد.

در‌حالتی که دکمه CTA غیر قابل فهم و سرگردان کننده باشد، مخاطب مجال گزینش مبتلا سردرگمی میگردد. در فیض مقصود فعالیت، که تبدیل مخاطب به مشتری میباشد به صدق ایفا نخواهد شد. خلال این مسئله در حالتی که هنگام کلیک کردن شم بی اعتمادی در کاربر ساخت‌و‌ساز گردد، سبب ساز می‌گردد مخاطب روی دکمه متبوع ما کلیک نکند و سریعا وبسایت را شکاف نماید.
یکی‌از دیگر از خطاها شیت فرود زیاد بودن دکمه های CTA میباشد، این شغل به هیچ وجه توصیه نمی‌شود؛ چون سبب حیران شدن بازدید کننده میشود.

به خاطر داشته باشید شما میباشید که در هدایت مخاطب به دیگر صفحه ها تارنما خویش نقش دارید، پس مایحتاج میباشد امر العمل های واضحی در جابجایی استفاده کننده به بخش هایدیگر اینترنت سایتتان به شغل بگیرید.
قرار دادن تصاویر دلخواه و نامتناسب
معمولا به کارگیری از عکس های مهیا که در وب میباشد، سرعت فعالیت را ارتقا داده و این زمینه ادامه مراحل ساخت محتوا را معمولی خیس می نماید. امااشتباه رایجی که اکثر اشخاص در ساخت وب سایت جاری ساختن می‌دهند، قرار دادن تصاویر دلخواه و غیر مرتبط در مقاله ها میباشد. این غلط سبب ساز کاهش اعتبار تارنما شما نزد یوزرها می‌شود. در ورقه فراگیری بهینه سازی در مشهد می‌توانید با اثر عکس ها در سئوی وب سایت آشنا گردید.

هنگامی که از کاغذ فرود سخن میکنیم، خوب میباشد که از تصاویر تخصصی و مخصوص خودتان به کارگیری فرمایید؛ یا این که در حالتی که قصد تعیین عکس از وب را دارید، عکس هایی که حرفه‌ای خیس می‌باشند را تعیین فرمائید.

محتوای تارنما، اعتبار شما نزد خواننده به حساب آورده می شود. با دقت به اینکه تعامل با مخاطب از روش محتوا شکل می‌گیرد، خوب میباشد که‌این رابطه را با قرار دادن عکس های حرفه‌ای خیس محافظت فرمائید تا فرآیند جذب استفاده کننده برای شما سهل خیس خواهد شد.

مداقه تصاویر وقتی معین می گردد که شما با ساخت و ساز یک محتوای ماهر، کارایی داشته اید به مخاطب این حس را منتقل فرمائید که سرویس ها یا این که محصول ها شما به طور کامل تخصصی میباشد. بدین ترتیب می بایست از عکس مطلوب به کار گیری فرمایید، تا فرد بازدید کننده خویش را در هم اکنون استعمال از کالا شما ببیند.

همان طور که گفتیم سرعت و بازده عمل بسیار اساسی میباشد، از عکس های اینترنتی می‌توانید برای صفحه ها معدود عنایت خیس یا این که پست های بلاگ به کارگیری فرمایید تا سرعت فعالیت ارتقا یابد.

البته برای صفحه ها اصلی، که سبب ساز معرفی تجارت شما به مخاطبان می‌گردد؛ عالی میباشد از تصاویری مصرف شود که اختصاصی بوده و مارک شمارا به یوزرها معرفی نماید.


لید جنریشن چیست؟
لید جنریشن در واقع به عملی گفته می‌شود که، سبب جذب کاربر، برقراری رابطه وی با تارنما و در غایت سبب به خرید از وب طراحی سایت اختصاصی سایت شما گردد.

برای اینکه بتوانید لید جنریشن را به نیکی طراحی نمایید، می بایست سرتیتر درشت (Bold) تعیین نمائید. در کنار این مقاله می بایست اسنیپت دیدنی و کال تو اکشن (call to action) را طوری قرار دهید که در نگاه شخص نسبت به بقیه بخش های برگه متعدد به لحاظ رسد.
ضعیف بودن لید جنریشن (Lead Generation)
یکی متداول ترین ایرادات دیزاین فرود این میباشد که طراحان تارنما کوشش می نمایند کل مورد های متعدد را در آن واحد به استفاده کننده اکران دهند. به این ترتیب این شغل سبب حیران شدن استفاده کننده میگردد و شما فیض مطلوبی از این عمل اخذ نمیکنید.

این گزینه خیر فقط سبب ساز می گردد استفاده کننده صبرش به پایان برسد، بلکه وجود ارکان زیاد در ورقه؛ سرعت بار گذاری وب سایت را کاهش داده و اصطلاحا تارنما هنگفت می‌شود.

باصرفه نبودن تارنما برای یوزرها موبایلی
امروزه با اعتنا به توسعه تکنولوژی و کلیه گیری استعمال از تلفن همراه، اکثر یوزرها شغل های روزانه خویش را با تلفن های یاروهمدم ایفا می‌دهند. برای همین سئو وب سایت برای تلفن همراه التفات متعددی داراست.

در صورتیکه این مورد نادیده گرفته گردد، سبب پایین آمدن نرخ تبدیل مخاطب به مشتری می‌گردد؛ که برای سایت شما مضر میباشد. در لحاظ بگیرید استفاده کننده غرض با تلفن همراه وارد لندینگ پیج شما گردیده، البته با برگه ای رو به رو میشود که از حیث اکران نامتناسب میباشد. مطمئن باشید که سریعا وبسایت شمارا رخنه‌ خواهد کرد.

این قضیه حتی برای گوگل هم اساسی میباشد. در شرایطی‌که برگه شما برای تلفن های یار و همدم باصرفه باشد، منجر می‌شود که سریع خیس ایندکس گردیده و جايگاه بهتری اخذ نمائید. یعنی چنانچه داده های اصلی وبسایت برای اکران در تلفن همراه در دسترس نباشد، سکو وب سایت شما در گوگل افت بخش اعظمی خواهد داشت.
نا مرتب بودن رابط کاربری
به هم ریخته بودن رابط کاربری، قادر است به کلی سبب سود نگرفتن از برگه فرود خواهد شد. به طوریکه در‌حالتی که پیام و توصیه شما برای بازدید کنندگان بدیهی و پر‌نور نباشد، شیت شما بی چگونگی به لحاظ می‌رسد، بدین ترتیب لندینگ پیج شما نمی تواند جذب استفاده کننده را به صحت ایفا دهد.

یک معاش حقیقی و واقعی را در حیث بگیرید. وقتی که فضا شما به هم ریخته باشد، یعنی نظم خاصی نداشته باشد؛ مسلما بازده شغل و تمرکز زیر می‌آید. همین فرمان در برگه فرود سبب ساز می گردد که مخاطب نتواند تمرکز کافی روی غرض خویش داشته باشد.

میتوانید جای اینکه تک تک مفاد را در یک شیت قرار دهید، کارایی فرمایید با رعایت نظم، مارک خویش را در ذهن استفاده کننده هک نمایید. با اعتنا به داده های عددی گوگل، خوی اشخاص بازدید کننده برگه فرود؛ اثر بسیار متعددی در سکو سایت دارااست.

در صورتی کاربری که به سایت شما آمده، نتواند با رابط کاربری رابطه برقرار نماید یا این که اصطلاحا تعامل فی مابین استفاده کننده و تارنما تولید نشود، موتور کاوش با به کارگیری از الگوریتمی که دارااست این آرم را عدم رابطه وبسایت با واژه کلیدی در حیث می‌گیرد. این قضیه سبب ساز می گردد مرتبه وبسایت شما افت متعددی داشته باشد.

غیر قابل فهم بودن کال تو اکشن (call to action)
غیر قابل فهم بودن کال تو اکشن سبب ساز می‌شود، غرض کلی برگه فرود که بازدید کننده را به مشتری تبدیل می نماید، به صحت اجرا نشود. اما درصورتی که کل مقررات را به صحت رعایت فرمایید، این واقعه در غایت از روش دکمه فراخوانی (CTA) چهره میدهد.

در‌حالتی که دکمه CTA غیر قابل فهم و سرگردان کننده باشد، مخاطب مجال گزینش مبتلا سردرگمی میگردد. در فیض مقصود فعالیت، که تبدیل مخاطب به مشتری میباشد به صدق ایفا نخواهد شد. خلال این مسئله در حالتی که هنگام کلیک کردن شم بی اعتمادی در کاربر ساخت‌و‌ساز گردد، سبب ساز می‌گردد مخاطب روی دکمه متبوع ما کلیک نکند و سریعا وبسایت را شکاف نماید.
یکی‌از دیگر از خطاها شیت فرود زیاد بودن دکمه های CTA میباشد، این شغل به هیچ وجه توصیه نمی‌شود؛ چون سبب حیران شدن بازدید کننده میشود.

به خاطر داشته باشید شما میباشید که در هدایت مخاطب به دیگر صفحه ها تارنما خویش نقش دارید، پس مایحتاج میباشد امر العمل های واضحی در جابجایی استفاده کننده به بخش هایدیگر اینترنت سایتتان به شغل بگیرید.
قرار دادن تصاویر دلخواه و نامتناسب
معمولا به کارگیری از عکس های مهیا که در وب میباشد، سرعت فعالیت را ارتقا داده و این زمینه ادامه مراحل ساخت محتوا را معمولی خیس می نماید. امااشتباه رایجی که اکثر اشخاص در ساخت وب سایت جاری ساختن می‌دهند، قرار دادن تصاویر دلخواه و غیر مرتبط در مقاله ها میباشد. این غلط سبب ساز کاهش اعتبار تارنما شما نزد یوزرها می‌شود. در ورقه فراگیری بهینه سازی در مشهد می‌توانید با اثر عکس ها در سئوی وب سایت آشنا گردید.

هنگامی که از کاغذ فرود سخن میکنیم، خوب میباشد که از تصاویر تخصصی و مخصوص خودتان به کارگیری فرمایید؛ یا این که در حالتی که قصد تعیین عکس از وب را دارید، عکس هایی که حرفه‌ای خیس می‌باشند را تعیین فرمائید.

محتوای تارنما، اعتبار شما نزد خواننده به حساب آورده می شود. با دقت به اینکه تعامل با مخاطب از روش محتوا شکل می‌گیرد، خوب میباشد که‌این رابطه را با قرار دادن عکس های حرفه‌ای خیس محافظت فرمائید تا فرآیند جذب استفاده کننده برای شما سهل خیس خواهد شد.

مداقه تصاویر وقتی معین می گردد که شما با ساخت و ساز یک محتوای ماهر، کارایی داشته اید به مخاطب این حس را منتقل فرمائید که سرویس ها یا این که محصول ها شما به طور کامل تخصصی میباشد. بدین ترتیب می بایست از عکس مطلوب به کار گیری فرمایید، تا فرد بازدید کننده خویش را در هم اکنون استعمال از کالا شما ببیند.

همان طور که گفتیم سرعت و بازده عمل بسیار اساسی میباشد، از عکس های اینترنتی می‌توانید برای صفحه ها معدود عنایت خیس یا این که پست های بلاگ به کارگیری فرمایید تا سرعت فعالیت ارتقا یابد.

البته برای صفحه ها اصلی، که سبب ساز معرفی تجارت شما به مخاطبان می‌گردد؛ عالی میباشد از تصاویری مصرف شود که اختصاصی بوده و مارک شمارا به یوزرها معرفی نماید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 160
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 62
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 29
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 682
  • بازدید سال : 2838
  • بازدید کلی : 4414
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی