معایب جم استک چیست؟
تناقض با CMS سنتی: با استعمال از این طرز درواقع لود رئیس و تکثیر محتواهای وب سایت را با اختلال مواجه می کنید. معماری جم استک با CMS سابق ارتباط خیر ندارد و پلتفرمهای مدیر محتوای این طریق معمولا نیاز به علم فنی دارااست. یعنی تالیف کننده یا این که رئیس محتوا نیز بایستی یادگرفتنهای نو ببیند که عملا ساخت و رئیس محتوا را طراحی سایت اخصاصی با اختلال روبهرو مینماید.
تعلق به کدنویسی برای بهروزرسانی پوسته: در ساختارهای دیگر خصوصا وردپرسهای کهن شیوههای بی آلایش و ارزانی سوای نیاز به کدنویسی برای بهروزرسانی پوسته وجود داراست که با به کارگیری از جم استک دیگر مقدور نیستند. درواقع با این شیوه شما می بایست نرمافزارنویس مستمر و کدنویسی مستمر برای آپ تو دیت پوسته داشته باشید.
جم استک برای چه تارنماهایی مطلوب میباشد؟
با اینکه جم استک روشی توسعه یافته برای گسترش سایتها و اینترنت نرم افزارها به حساب میآید، ولی برای اکثری از سایتها مثل خبر نامههای اینترنتی یا این که تارنماهایی که نیاز محتوایی بسیار بالایی دارا هستند، مطلوب وجود ندارد. درواقع میقدرت اعلام کرد وبسایتی که مستلزم بهروزرسانی مداوم محتوایی میباشد، کارش با جم استک بهخلل می خورد.
جم استک دنیای نو و اما توسعه یافتهای میباشد که هنوز بهروزرسانی می گردد. روشی کهاین طرح روبهروی استخراجوکارها قرار داده مطلوب مقیاسهای خرد وجود ندارد و ولی هزینههای بیشتری نسبتبه طرزهای کهن داراست. پس در صورتیکه قصد به کارگیری از طریق جم استک برای بسط وبسایتتان دارید علاوه بر رسیدگی بیشتر مسلما به نیروی انسانی لازم و دسترسیهای فنی هم اعتنا نمائید.
طراحی وب سایت سفارشی یا این که منحصر (Custom Web Design)
پیاده سازی و پیشرفت تارنما زمینه و فنی اساسی و پرطرفداری میباشد. تاریخ ساخت وب سایت نماد میدهد که هر چه کاربرد و تقاضا برای تارنما داشتن در عالم بیشتر شد، تکنولوژیها، ابزارها و قابل انعطافافزارهای بیشتری برای طراحی وب سایت پدیدآمد. شلخیس و سریعخیس کردن روند پیاده سازی و پیشرفت تارنما وجه اشتراک همگی بسطها در آن حوزه میباشد.
از مهم ترین بسطها که گسترش وب سایت را بسیار متحول، راحت و سریع کرد؛ ورود قابل انعطافافزارها یا این که سیستمهای رئیس محتوا (Content Management Systems) از اواسطی ده سالی ۸۰ میلادی بود. تا پیش از سیستمهای مدیر محتوا، تنها یک خط مش برای پیشرفت تارنما وجود داشت: تایپ کردن تارنما از صفر با HTML & CSS. ساختار کلی و همه جزئیات وب سایت بایستی با کدنویسی صورت میگرفت. یعنی طراح وبسایت بایستی هزاران خط کد مینوشت. ناگفته پیداست که تایپ کردن تارنما از صفر چهقدر مجالبر و خستهکننده میباشد.
سیستمهای رئیس محتوا درواقع وب سایتهای از پیش درست شده و فراهم ولی خالی می باشند. درحالتی که بخواهم با نمونه فرق گسترش وبسایت از صفر یا این که اینترنت طراحی صفحه منحصر به فرد و سیستمهای رئیس محتوا را نماد دهم، می بایست بیان کنم که پیاده سازی و گسترش تارنما از صفر مثل ساختن یک عمارت میباشد و طراحی وب سایت با به کار گیری از سیستمهای رئیس محتوا مثل لبریز کردن یک عمارت خالی با وسایلی میباشد که صاحب و مالکخاخیر میخواهد.
ولی توسعه و گسترشها ادامه داشت و بعداز سیستمهای رئیس محتوا وهله رسید به وبسایت سازها (Web builder). با وب سایت سازها سوای نیاز به حتی یک خط کدنویسی و طراح وبسایت هر که میتواند برای خودش وبسایت بسازد. پس، درحالتی که امروز کسی یا این که استحصالوکاری بخواهد تارنما داشته باشد، ۳ تعیین دارااست. یعنی اولیه بایستی معلوم کرد که کدام یک از آن ۳ سبک شایسته ترین و به صرفهترین گزینش برای یک حصولوکار میباشد.
برای تعیین در بین پیاده سازی تارنما سفارشی و تارنما های مهیا چه معیارهایی را بایستی در لحاظ گرفت؟
سایتها مختصات مشترکی دارا هستند. کلیهی وبسایتها می بایست امن، سریع، کارا و استفاده کننده پسند باشند. حتی یک درمانگاه و یک پزشک معالج هم سایتی را که نماید باشد و استفاده کننده را در انتظار نماید یا این که عکسهایش به صحت اکران داده نشود، نمیخواهد. البته شاید کلیهی حصولوکارها به سایتی با حداکثر سرعت، امنیت و سعی نیاز نداشته باشند.
برای وبسایتهای فروشگاهی، مخصوصا مغازههای اینترنتی تبارک در مقیاس آمازون یا این که دیجی جنس، مسلما کلیهی آن مختصات مدام بایستی در بالاترین حد ممکن وجود داشته باشد. آمازون هزاران فرآورده و ورقه داراست. داده ها کارتهای اعتباری یوزرها را ذخیره مینماید. در صورتی سریع و امن نباشد، نابود میشود. همینطور، در صورتیکه به هر دلیلی مخاطب نتواند تعامل رضایتبخشی با سایت داشته باشد، ناراضی آن را شکاف مینماید. هر مخاطب ناراضی برای اینترنت فروشگاهی یعنی از دست رفتن مشتری و بهره برای آن استخراجوکار.
آمازون را مقایسه فرمایید با وب سایت یک مدرس دانش گاه که در آن تنها می خواهد کتابهایش را معرفی نماید یا این که نوشتهی علمیهایش را منتشر نماید. مشخص و معلوم میباشد که تارنما محتوایی یا این که وبلاگی آن معلم به امنیت خیلی بالا یا این که پیاده سازی تجربیات مخاطب خیلی خاصی نیاز ندارد. از طرف دیگر، آن معلم نمی خواهد و نمیتواند به اندازهی آمازون برای ساخت سایت هزینه نماید.
پس، نیازها و حق تقدمهای مالک وبسایت و میزان داراییای که برای پیاده سازی و گسترش اینترنت در دست دارااست، معلوم مینماید که می بایست برود سراغ اینترنت صفحه ارایی سفارشی یا این که وبسایت های مهیا.
در چه قوانینی ساخت وب سایت منحصر به فرد شایسته ترین تعیین میباشد؟
ساخت سایت منحصربهفرد پرهزینهترین و فرصتبرگزیدگان تعیین میباشد. زیرا کلیهچیز بایستی نخستین نرمافزارریزی و پیاده سازی و سپس کدنویسی خواهد شد. پیاده سازی و بسط تارنما سفارشی برای دستیابیوکار یا این که تیمای شایسته ترین آیتم میباشد که:
مشکلی با هزینه کردن زیاد برای پیاده سازی و بسط تارنما و همینطور حفظ آن (سپرده گذاری بر سایت) ندارد؛
میخواهد وبسایت خاص و اختصاصی به شخصی برای مارک خویش بسازد و با به کار گیری از آن به برندینگ و مارکتینگ یاری دهد؛
می خواهد وب سایت خصوصیتهای خاصی داشته باشد ( برای مثال با هوش تصنعی کار کشته گردیده باشد تا از کردار یوزرها داده تودهآوری و آنالیز نماید)؛
می خواهد وبسایتش رابط مخاطب و تجارب مخاطب خوب و بیعیب و نقصی داشته باشد؛
می خواهد سایتی آکنده از جزئیات و عدم وضوح داشته باشد.
اینترنت صفحه ارایی سفارشی عمل یک نفر وجود ندارد. فعالیت یک دسته کارشناس و حرفه ای و پیش کسوت میباشد. تیمی که از گسترش دهنده فرانت اند، پیشرفت دهنده بک اند یا این که فول استک دولوپر و طراح UI/UX تشکیلشده میباشد. درایران، هزینهی ساخت سایت منحصر از ۳۰۰ میلیون تومان استارت می گردد. هر چه وبسایت غامضخیس باشد یا این که صاحبکار خصوصیتهای بیشتری برای آن بخواهد، هزینه بیشتر می گردد.
معایب جم استک چیست؟
تناقض با CMS سنتی: با استعمال از این طرز درواقع لود رئیس و تکثیر محتواهای وب سایت را با اختلال مواجه می کنید. معماری جم استک با CMS سابق ارتباط خیر ندارد و پلتفرمهای مدیر محتوای این طریق معمولا نیاز به علم فنی دارااست. یعنی تالیف کننده یا این که رئیس محتوا نیز بایستی یادگرفتنهای نو ببیند که عملا ساخت و رئیس محتوا را طراحی سایت اخصاصی با اختلال روبهرو مینماید.
تعلق به کدنویسی برای بهروزرسانی پوسته: در ساختارهای دیگر خصوصا وردپرسهای کهن شیوههای بی آلایش و ارزانی سوای نیاز به کدنویسی برای بهروزرسانی پوسته وجود داراست که با به کارگیری از جم استک دیگر مقدور نیستند. درواقع با این شیوه شما می بایست نرمافزارنویس مستمر و کدنویسی مستمر برای آپ تو دیت پوسته داشته باشید.
جم استک برای چه تارنماهایی مطلوب میباشد؟
با اینکه جم استک روشی توسعه یافته برای گسترش سایتها و اینترنت نرم افزارها به حساب میآید، ولی برای اکثری از سایتها مثل خبر نامههای اینترنتی یا این که تارنماهایی که نیاز محتوایی بسیار بالایی دارا هستند، مطلوب وجود ندارد. درواقع میقدرت اعلام کرد وبسایتی که مستلزم بهروزرسانی مداوم محتوایی میباشد، کارش با جم استک بهخلل می خورد.
جم استک دنیای نو و اما توسعه یافتهای میباشد که هنوز بهروزرسانی می گردد. روشی کهاین طرح روبهروی استخراجوکارها قرار داده مطلوب مقیاسهای خرد وجود ندارد و ولی هزینههای بیشتری نسبتبه طرزهای کهن داراست. پس در صورتیکه قصد به کارگیری از طریق جم استک برای بسط وبسایتتان دارید علاوه بر رسیدگی بیشتر مسلما به نیروی انسانی لازم و دسترسیهای فنی هم اعتنا نمائید.
طراحی وب سایت سفارشی یا این که منحصر (Custom Web Design)
پیاده سازی و پیشرفت تارنما زمینه و فنی اساسی و پرطرفداری میباشد. تاریخ ساخت وب سایت نماد میدهد که هر چه کاربرد و تقاضا برای تارنما داشتن در عالم بیشتر شد، تکنولوژیها، ابزارها و قابل انعطافافزارهای بیشتری برای طراحی وب سایت پدیدآمد. شلخیس و سریعخیس کردن روند پیاده سازی و پیشرفت تارنما وجه اشتراک همگی بسطها در آن حوزه میباشد.
از مهم ترین بسطها که گسترش وب سایت را بسیار متحول، راحت و سریع کرد؛ ورود قابل انعطافافزارها یا این که سیستمهای رئیس محتوا (Content Management Systems) از اواسطی ده سالی ۸۰ میلادی بود. تا پیش از سیستمهای مدیر محتوا، تنها یک خط مش برای پیشرفت تارنما وجود داشت: تایپ کردن تارنما از صفر با HTML & CSS. ساختار کلی و همه جزئیات وب سایت بایستی با کدنویسی صورت میگرفت. یعنی طراح وبسایت بایستی هزاران خط کد مینوشت. ناگفته پیداست که تایپ کردن تارنما از صفر چهقدر مجالبر و خستهکننده میباشد.
سیستمهای رئیس محتوا درواقع وب سایتهای از پیش درست شده و فراهم ولی خالی می باشند. درحالتی که بخواهم با نمونه فرق گسترش وبسایت از صفر یا این که اینترنت طراحی صفحه منحصر به فرد و سیستمهای رئیس محتوا را نماد دهم، می بایست بیان کنم که پیاده سازی و گسترش تارنما از صفر مثل ساختن یک عمارت میباشد و طراحی وب سایت با به کار گیری از سیستمهای رئیس محتوا مثل لبریز کردن یک عمارت خالی با وسایلی میباشد که صاحب و مالکخاخیر میخواهد.
ولی توسعه و گسترشها ادامه داشت و بعداز سیستمهای رئیس محتوا وهله رسید به وبسایت سازها (Web builder). با وب سایت سازها سوای نیاز به حتی یک خط کدنویسی و طراح وبسایت هر که میتواند برای خودش وبسایت بسازد. پس، درحالتی که امروز کسی یا این که استحصالوکاری بخواهد تارنما داشته باشد، ۳ تعیین دارااست. یعنی اولیه بایستی معلوم کرد که کدام یک از آن ۳ سبک شایسته ترین و به صرفهترین گزینش برای یک حصولوکار میباشد.
برای تعیین در بین پیاده سازی تارنما سفارشی و تارنما های مهیا چه معیارهایی را بایستی در لحاظ گرفت؟
سایتها مختصات مشترکی دارا هستند. کلیهی وبسایتها می بایست امن، سریع، کارا و استفاده کننده پسند باشند. حتی یک درمانگاه و یک پزشک معالج هم سایتی را که نماید باشد و استفاده کننده را در انتظار نماید یا این که عکسهایش به صحت اکران داده نشود، نمیخواهد. البته شاید کلیهی حصولوکارها به سایتی با حداکثر سرعت، امنیت و سعی نیاز نداشته باشند.
برای وبسایتهای فروشگاهی، مخصوصا مغازههای اینترنتی تبارک در مقیاس آمازون یا این که دیجی جنس، مسلما کلیهی آن مختصات مدام بایستی در بالاترین حد ممکن وجود داشته باشد. آمازون هزاران فرآورده و ورقه داراست. داده ها کارتهای اعتباری یوزرها را ذخیره مینماید. در صورتی سریع و امن نباشد، نابود میشود. همینطور، در صورتیکه به هر دلیلی مخاطب نتواند تعامل رضایتبخشی با سایت داشته باشد، ناراضی آن را شکاف مینماید. هر مخاطب ناراضی برای اینترنت فروشگاهی یعنی از دست رفتن مشتری و بهره برای آن استخراجوکار.
آمازون را مقایسه فرمایید با وب سایت یک مدرس دانش گاه که در آن تنها می خواهد کتابهایش را معرفی نماید یا این که نوشتهی علمیهایش را منتشر نماید. مشخص و معلوم میباشد که تارنما محتوایی یا این که وبلاگی آن معلم به امنیت خیلی بالا یا این که پیاده سازی تجربیات مخاطب خیلی خاصی نیاز ندارد. از طرف دیگر، آن معلم نمی خواهد و نمیتواند به اندازهی آمازون برای ساخت سایت هزینه نماید.
پس، نیازها و حق تقدمهای مالک وبسایت و میزان داراییای که برای پیاده سازی و گسترش اینترنت در دست دارااست، معلوم مینماید که می بایست برود سراغ اینترنت صفحه ارایی سفارشی یا این که وبسایت های مهیا.
در چه قوانینی ساخت وب سایت منحصر به فرد شایسته ترین تعیین میباشد؟
ساخت سایت منحصربهفرد پرهزینهترین و فرصتبرگزیدگان تعیین میباشد. زیرا کلیهچیز بایستی نخستین نرمافزارریزی و پیاده سازی و سپس کدنویسی خواهد شد. پیاده سازی و بسط تارنما سفارشی برای دستیابیوکار یا این که تیمای شایسته ترین آیتم میباشد که:
مشکلی با هزینه کردن زیاد برای پیاده سازی و بسط تارنما و همینطور حفظ آن (سپرده گذاری بر سایت) ندارد؛
میخواهد وبسایت خاص و اختصاصی به شخصی برای مارک خویش بسازد و با به کار گیری از آن به برندینگ و مارکتینگ یاری دهد؛
می خواهد وب سایت خصوصیتهای خاصی داشته باشد ( برای مثال با هوش تصنعی کار کشته گردیده باشد تا از کردار یوزرها داده تودهآوری و آنالیز نماید)؛
می خواهد وبسایتش رابط مخاطب و تجارب مخاطب خوب و بیعیب و نقصی داشته باشد؛
می خواهد سایتی آکنده از جزئیات و عدم وضوح داشته باشد.
اینترنت صفحه ارایی سفارشی عمل یک نفر وجود ندارد. فعالیت یک دسته کارشناس و حرفه ای و پیش کسوت میباشد. تیمی که از گسترش دهنده فرانت اند، پیشرفت دهنده بک اند یا این که فول استک دولوپر و طراح UI/UX تشکیلشده میباشد. درایران، هزینهی ساخت سایت منحصر از ۳۰۰ میلیون تومان استارت می گردد. هر چه وبسایت غامضخیس باشد یا این که صاحبکار خصوصیتهای بیشتری برای آن بخواهد، هزینه بیشتر می گردد.