2- لغت ها کلیدی را در اولِ تیتر کاغذ قرار دهید
برای بهبود شرایط بهینه سازی ورقه، کلمه ها کلیدی اساسی طراحی سایت اختصاصی خویش را در اولِ تیتر شیت قرار دهید. چون:
موتورهای کاوش صفحاتی که لغات کلیدی در اولِ تیتر برگه وجود دارااست را بیشتر به یوزرها سفارش میدهند.
واژه و کلمه کلیدی در اولِ تیتر شیت دقت بیشتری از کابران جلب میکند و شانس کلیک برروی وب سایت شمارا ارتقا می دهد.
جلب اعتنا عبارات کلیدی جانور در تیتر شیت نرخ کلیک CTR تارنما شمارا در گوگل ارتقا می دهد که موجب فراتر داخل شدن شما در حاصل موتور جستجوی گوگل می گردد.
3- استعمال از خط عمودی در تیتر ورقه
شما میتوانید با به کار گیری از کاراکتر (|) در تیتر شیت کلمات را از یکدیگر غیروابسته کرده و ظاهری پاک و آراسته به آن بدهید. با این فعالیت یوزرها متن آن را سریعتر تشخیص میدهند و شانس کلیک بر آن ارتقاء مییابد.
4- به کارگیری از اعداد در تیتر شیت
به کارگیری از اعداد در اولِ تیتر ورقه کاربرد صفحه ها را بیشتر میکند. بطور نمونه مطلبی با تیتر 10 نکته مهم در بهینه سازی تیتر شیت اشخاص را به بازدید کاغذ شما ترغیب میکند، چون می دانند که تعداد نکات دقیقا چندتا میباشد و ذهنشان برای قرائت مهیا خیس میباشد.
5- از تیتر کاغذ تکراری دوری کنید
این دستور بسیار اساسی بوده تا جاییکه گوگل در وبمستر خویش صفحاتی که تیتر یکسانی دارا هستند را شناسایی کرده و یادآوری می دهد، درصورتیکه تعداد صفحه های شما بسیار زیاد میباشد و قابلیت گزینش تیتر ورقه بصورت دستی برای شما نیست، دستکم برای کاغذ اولیه و صفحه ها اساسی وبسایت تیتر ورقه را معلوم کرده و نکات seo را مدنظر قرار دهید.
6- برتری خویش را در تیتر آرم دهید
قرار دادن وسعت متعددی از داده ها در 70 کاراکتر عمل راحتی وجود ندارد، پس تلاش نمایید تا مهمترین برتریهای خویش را در آن بگنجانید. بطور نمونه عبارت شایسته ترین توصیه یا این که کمترین بها می تواند اشخاص را به بازدید از وب سایت شما ترغیب نماید.
7- تیتر ورقه مربوط به مطالب وبسایت باشد
تایپ کردن تیتر ورقه با رعایت مجموع نکات بهینه سازی و جذابیت بالا در شرایطی که در مورد با مقاله ورقه نباشد ارزشی ندارد. کابران انتظار دارا هستند تا تیتر ورقه چکیده ای از محتوای ورقه باشد و در صورتیکه با محتوایی غیرمرتبط روبرو شوند با گاز شیت شمارا رخنه خواهند کرد و این فرمان منجر ارتقا بانس ریت (bounce rate) صفحه های سایتتان و بدتر شدن جايگاه شما در حاصل کاوش شود.
برای مشاهده شیوه اکران صفحه ها خویش در حاصل گوگل میتوانید از ابزار خویش گوگل به اسم richsnippets استعمال نمائید.
2- لغت ها کلیدی را در اولِ تیتر کاغذ قرار دهید
برای بهبود شرایط بهینه سازی ورقه، کلمه ها کلیدی اساسی طراحی سایت اختصاصی خویش را در اولِ تیتر شیت قرار دهید. چون:
موتورهای کاوش صفحاتی که لغات کلیدی در اولِ تیتر برگه وجود دارااست را بیشتر به یوزرها سفارش میدهند.
واژه و کلمه کلیدی در اولِ تیتر شیت دقت بیشتری از کابران جلب میکند و شانس کلیک برروی وب سایت شمارا ارتقا می دهد.
جلب اعتنا عبارات کلیدی جانور در تیتر شیت نرخ کلیک CTR تارنما شمارا در گوگل ارتقا می دهد که موجب فراتر داخل شدن شما در حاصل موتور جستجوی گوگل می گردد.
3- استعمال از خط عمودی در تیتر ورقه
شما میتوانید با به کار گیری از کاراکتر (|) در تیتر شیت کلمات را از یکدیگر غیروابسته کرده و ظاهری پاک و آراسته به آن بدهید. با این فعالیت یوزرها متن آن را سریعتر تشخیص میدهند و شانس کلیک بر آن ارتقاء مییابد.
4- به کارگیری از اعداد در تیتر شیت
به کارگیری از اعداد در اولِ تیتر ورقه کاربرد صفحه ها را بیشتر میکند. بطور نمونه مطلبی با تیتر 10 نکته مهم در بهینه سازی تیتر شیت اشخاص را به بازدید کاغذ شما ترغیب میکند، چون می دانند که تعداد نکات دقیقا چندتا میباشد و ذهنشان برای قرائت مهیا خیس میباشد.
5- از تیتر کاغذ تکراری دوری کنید
این دستور بسیار اساسی بوده تا جاییکه گوگل در وبمستر خویش صفحاتی که تیتر یکسانی دارا هستند را شناسایی کرده و یادآوری می دهد، درصورتیکه تعداد صفحه های شما بسیار زیاد میباشد و قابلیت گزینش تیتر ورقه بصورت دستی برای شما نیست، دستکم برای کاغذ اولیه و صفحه ها اساسی وبسایت تیتر ورقه را معلوم کرده و نکات seo را مدنظر قرار دهید.
6- برتری خویش را در تیتر آرم دهید
قرار دادن وسعت متعددی از داده ها در 70 کاراکتر عمل راحتی وجود ندارد، پس تلاش نمایید تا مهمترین برتریهای خویش را در آن بگنجانید. بطور نمونه عبارت شایسته ترین توصیه یا این که کمترین بها می تواند اشخاص را به بازدید از وب سایت شما ترغیب نماید.
7- تیتر ورقه مربوط به مطالب وبسایت باشد
تایپ کردن تیتر ورقه با رعایت مجموع نکات بهینه سازی و جذابیت بالا در شرایطی که در مورد با مقاله ورقه نباشد ارزشی ندارد. کابران انتظار دارا هستند تا تیتر ورقه چکیده ای از محتوای ورقه باشد و در صورتیکه با محتوایی غیرمرتبط روبرو شوند با گاز شیت شمارا رخنه خواهند کرد و این فرمان منجر ارتقا بانس ریت (bounce rate) صفحه های سایتتان و بدتر شدن جايگاه شما در حاصل کاوش شود.
برای مشاهده شیوه اکران صفحه ها خویش در حاصل گوگل میتوانید از ابزار خویش گوگل به اسم richsnippets استعمال نمائید.