تبلیغ مارک
زمانی میخواهید یک نامونشان اسم تجاری کارکشته ساخت و ساز نمایید، می بایست از رنگ های پوسته یا این که اسم تجاری خویش تحت عنوان رنگ دورنما استعمال فرمائید.
این بهاین عامل میباشد که رنگ به کشف اسم تجاری متعلق میباشد . از جمله ما از Coca Cola در صدر حافظه کردیم. وقتی که از یک تنوع رنگ چیره / اسم تجاری خویش تحت عنوان بگراند به کار گیری میکنید، اسم تجاری خویش را تقویت میکنید و برای مخاطبان به یادماندنی خیس طراحی سایت اختصاصی میباشید.
درصورتیکه رنگ مارک بسیار جسور دارید، با استعمال از آن تحت عنوان رنگ دورنما میتوانید بیش تر از حد غرق گردید. از ابزار Adobe Color CC برای ساخت سایه و نوروفروغ رنگ پوسته خویش استعمال نمائید.
ارتقا یک خدمت
در حالتیکه میخواهید بها سرویس ها خویش و یا این که مثال شغل های خویش را از پروژه های قبلی تحت عنوان نقطه کانونی فایده بگیرید، استعمال از رنگ سپید یا این که رنگ دورنما بی طرف.
صحیح مانند اینترنت سایتهای محتوا و کسب و کار الکترونیک، شما نمیخواهید رنگ پسزمینه خویش را بدور از محتوا یا این که پیامی که می خواهید رابطه برقرار فرمایید، به دور بریزید.
با گزینش یک بگراند خنثی یا این که سپید، محتوای شمارا طبیعتا جالب خیس خواهد کرد.
تارنما های شیک و خلق کننده که گرافیکی فشرده داراهستند.
برای سایت های گزینه به کار گیری در مد، پیاده سازی، رستوران، زیبایی و صنعت های ایده پرداز، دنیا صدف شما میباشد.
حقیقتا هیچ قاعده ای راجعبه اینکه چه تصویر دور نما یا این که رنگی را شما می بایست به کار گیری فرمائید نیست. شما میتوانید نوار منو سیاه را برای تولید درام بیشتر استعمال نمایید؛ یا این که میتوانید از مجموع رنگ های رنگین کمان برای تولید تصویر دور نما الهام نصیب استعمال نمائید.
صادقانه، در اینجا میتوانید تک تک ضوابط را از فی مابین ببرید و از هر رنگی که دوست دارید به کار گیری فرمائید تازمانیکه این ضابطه را در لحاظ داشته باشید. ” هیچ گاه بگراند ای را گزینش نکنید که متن و محتوای شما را برای تلاوت دشوار نماید. ”
رنگ فونت را گزینش نمائید
واپسین توقف در مسافرت رنگارنگ شما این میباشد که یک رنگ فونت را مشخص و معلوم نمائید. ممکن میباشد تعیین سادگی داشته باشید و رنگ مشکی را گزینش نمائید، ولی در وب کاوش نمایید و متوجه خواهید شد که حروف سیاه تنهاً آنقدر که میپندارید رایج نیستند.
یک حروف سیاه روی پسقضیه سپید می تواند باعث به خستگی دیده خواهد شد ، چون مغایرت ۱۰۰٪ وجود دارااست – و درصورتی که قرائت اینترنتوب سایت شما سخت باشد، احتمال کلیک کردن اشخاص بیشتر می گردد.
در حالی که حروف رنگی بدیهی بایستی برای ارتباطات و داده ها اساسی در حیث گرفته گردد، شما میتوانید از رنگ خاکستری به کار گیری نمائید تا ظاهری قابل انعطاف خیس و جالب خیس به تارنما خویش بدهید. فضای متعددی برای تست نیست، البته میتواند بها نقاشی کردن متن خویش را برای آن لمس آخری داشته باشد.
ابزارهای تخصصی گزینش رنگ
چنانچه میخواهید یک گزینش رنگ بهتر برای مارک تجاری خویش داشته باشید، از کجا بایستی استارت نمایید؟
ابزارهای تخصصی وجود دارااست که به شما یاری می نماید تا دربارهی رنگ بندی تارنما خویش تصمیم بگیرید.
Coolors – اینترنت سایتی که به شما امداد می نماید یک طرح رنگی از پیش درست شده را بگیرید و آن را در وبسایت خویش طراحی نمائید.
Color Safe – اینترنتتارنما دیگری میباشد که به شما قابلیت و امکان میدهد رنگها را مطابق نوع ایجاد مرور نمایید و به شما قابلیت می دهد قرمزرنگ یا این که سبز بدون نقص را پیدا نمائید.
سوال و جواب متداول
یک وب سایت می بایست یکسری رنگ داشته باشد؟
عملکرد فرمایید بیش تر از دو یا این که سه رنگ به صورت مداوم استعمال نکنید. اشکار میباشد که میتوانید مواقعی مانند عکسها یا این که اینفوگرافیکها را پیادهسازی فرمایید که از رنگآمیزی به کار گیری مینمایند، ولی زمانی سخن از رنگهای پسقضیه، اسم تجاری و عملکردهای وب سایت (مانند دکمهها) به در بین می آید، عملکرد نمائید آن را بی آلایش گزینش نمائید.
از چه ابزارهایی برای تعیین رنگ استعمال کنیم؟
Coolors – اینترنت سایتی که به شما امداد می نماید یک طرح رنگی از پیش تشکیلشده را بگیرید و آن را در سایت خویش طراحی نمائید. Color Safe - اینترنتوب سایت دیگری میباشد که به شما قابلیت می دهد رنگها را بر طبق نوع ایجاد مرور نمایید و به شما قابلیت و امکان میدهد قرمزرنگ یا این که سبز بدون نقص را پیدا فرمائید.
تبلیغ مارک
زمانی میخواهید یک نامونشان اسم تجاری کارکشته ساخت و ساز نمایید، می بایست از رنگ های پوسته یا این که اسم تجاری خویش تحت عنوان رنگ دورنما استعمال فرمائید.
این بهاین عامل میباشد که رنگ به کشف اسم تجاری متعلق میباشد . از جمله ما از Coca Cola در صدر حافظه کردیم. وقتی که از یک تنوع رنگ چیره / اسم تجاری خویش تحت عنوان بگراند به کار گیری میکنید، اسم تجاری خویش را تقویت میکنید و برای مخاطبان به یادماندنی خیس طراحی سایت اختصاصی میباشید.
درصورتیکه رنگ مارک بسیار جسور دارید، با استعمال از آن تحت عنوان رنگ دورنما میتوانید بیش تر از حد غرق گردید. از ابزار Adobe Color CC برای ساخت سایه و نوروفروغ رنگ پوسته خویش استعمال نمائید.
ارتقا یک خدمت
در حالتیکه میخواهید بها سرویس ها خویش و یا این که مثال شغل های خویش را از پروژه های قبلی تحت عنوان نقطه کانونی فایده بگیرید، استعمال از رنگ سپید یا این که رنگ دورنما بی طرف.
صحیح مانند اینترنت سایتهای محتوا و کسب و کار الکترونیک، شما نمیخواهید رنگ پسزمینه خویش را بدور از محتوا یا این که پیامی که می خواهید رابطه برقرار فرمایید، به دور بریزید.
با گزینش یک بگراند خنثی یا این که سپید، محتوای شمارا طبیعتا جالب خیس خواهد کرد.
تارنما های شیک و خلق کننده که گرافیکی فشرده داراهستند.
برای سایت های گزینه به کار گیری در مد، پیاده سازی، رستوران، زیبایی و صنعت های ایده پرداز، دنیا صدف شما میباشد.
حقیقتا هیچ قاعده ای راجعبه اینکه چه تصویر دور نما یا این که رنگی را شما می بایست به کار گیری فرمائید نیست. شما میتوانید نوار منو سیاه را برای تولید درام بیشتر استعمال نمایید؛ یا این که میتوانید از مجموع رنگ های رنگین کمان برای تولید تصویر دور نما الهام نصیب استعمال نمائید.
صادقانه، در اینجا میتوانید تک تک ضوابط را از فی مابین ببرید و از هر رنگی که دوست دارید به کار گیری فرمائید تازمانیکه این ضابطه را در لحاظ داشته باشید. ” هیچ گاه بگراند ای را گزینش نکنید که متن و محتوای شما را برای تلاوت دشوار نماید. ”
رنگ فونت را گزینش نمائید
واپسین توقف در مسافرت رنگارنگ شما این میباشد که یک رنگ فونت را مشخص و معلوم نمائید. ممکن میباشد تعیین سادگی داشته باشید و رنگ مشکی را گزینش نمائید، ولی در وب کاوش نمایید و متوجه خواهید شد که حروف سیاه تنهاً آنقدر که میپندارید رایج نیستند.
یک حروف سیاه روی پسقضیه سپید می تواند باعث به خستگی دیده خواهد شد ، چون مغایرت ۱۰۰٪ وجود دارااست – و درصورتی که قرائت اینترنتوب سایت شما سخت باشد، احتمال کلیک کردن اشخاص بیشتر می گردد.
در حالی که حروف رنگی بدیهی بایستی برای ارتباطات و داده ها اساسی در حیث گرفته گردد، شما میتوانید از رنگ خاکستری به کار گیری نمائید تا ظاهری قابل انعطاف خیس و جالب خیس به تارنما خویش بدهید. فضای متعددی برای تست نیست، البته میتواند بها نقاشی کردن متن خویش را برای آن لمس آخری داشته باشد.
ابزارهای تخصصی گزینش رنگ
چنانچه میخواهید یک گزینش رنگ بهتر برای مارک تجاری خویش داشته باشید، از کجا بایستی استارت نمایید؟
ابزارهای تخصصی وجود دارااست که به شما یاری می نماید تا دربارهی رنگ بندی تارنما خویش تصمیم بگیرید.
Coolors – اینترنت سایتی که به شما امداد می نماید یک طرح رنگی از پیش درست شده را بگیرید و آن را در وبسایت خویش طراحی نمائید.
Color Safe – اینترنتتارنما دیگری میباشد که به شما قابلیت و امکان میدهد رنگها را مطابق نوع ایجاد مرور نمایید و به شما قابلیت می دهد قرمزرنگ یا این که سبز بدون نقص را پیدا نمائید.
سوال و جواب متداول
یک وب سایت می بایست یکسری رنگ داشته باشد؟
عملکرد فرمایید بیش تر از دو یا این که سه رنگ به صورت مداوم استعمال نکنید. اشکار میباشد که میتوانید مواقعی مانند عکسها یا این که اینفوگرافیکها را پیادهسازی فرمایید که از رنگآمیزی به کار گیری مینمایند، ولی زمانی سخن از رنگهای پسقضیه، اسم تجاری و عملکردهای وب سایت (مانند دکمهها) به در بین می آید، عملکرد نمائید آن را بی آلایش گزینش نمائید.
از چه ابزارهایی برای تعیین رنگ استعمال کنیم؟
Coolors – اینترنت سایتی که به شما امداد می نماید یک طرح رنگی از پیش تشکیلشده را بگیرید و آن را در سایت خویش طراحی نمائید. Color Safe - اینترنتوب سایت دیگری میباشد که به شما قابلیت می دهد رنگها را بر طبق نوع ایجاد مرور نمایید و به شما قابلیت و امکان میدهد قرمزرنگ یا این که سبز بدون نقص را پیدا فرمائید.