ارائه داده ها تماس از خصوصیتهای یک وبسایت بهتر به حساب میآید؟
اما که آری! ارائه داده ها تماس وبسایت به یوزرها از مداقه متعددی شامل است و سبب جلب اتکا آنها می شود. اطلاعاتی مانند شماره تماس، نشانی پست الکترونیک، نشانی کمپانی، هیبت تماس و ... عالی میباشد در کاغذای غیروابسته در وبسایت قرار گیرند تا استفاده کننده به راحتی به آنان دسترسی طراحی سایت اختصاصی داشته باشد.
داده ها تماس خویش مانند نشانی اینترنتی و نشانی کانالهای اجتماعی را عالی میباشد به طور لینک و پیوند قرار دهید تا استفاده کننده با کلیک بر آن به سادگی وارد برگه مربوطه شوند.
امنیت یک وب سایت عالی چهطور نگهبانی میگردد؟
امنیت وبسایت مخصوصا در وب سایتهای فروشگاهی عنایت متعددی داراست. داشتن مدرک SSL هم خاطر مشتریان را از بابت تصویب داده ها شل مینماید و هم سیگنال مثبتی از اعتبار وب سایت برای گوگل میفرستد.
مزایای به کارگیری از روانشناسی در پیاده سازی وب سایت
در لحاظ تصاحب کردن علتهای روانشناختی مخاطبان و روانشناسی در طراحی وب تأثیر مثبتی بر یوزرها میگذارد. در پی بهاین می پردازیم که چهطور روانشناسی پیاده سازی سایت قادر است به منفعت کسب و کار شما باشد:
تولید اتکا
اینترنتسایتی که با الگوهای معلوم و شناخت پیاده سازی گردیده باشد، خیال و خاطر مخاطبان را راحت مینماید. در ساخت سایتوبسایت ابداع بهخرج دهید، البته مطمئن گردید که غرض اینترنتوب سایت نیز بهروشنی اورده شده باشد. وقتیکه بازدیدکنندگان به وبسایت مراجعه مینمایند، بایستی بفهمند که تارنما شما درباره چیست، می بایست بتوانند بهراحتی میان صفحه های اینترنت جابجا شوند. از این روش می توانید متکی بودن آن ها را جلب نمایید.
جایزههای روانشناختی
جایزههای روانشناختی و عاطفی بر تصمیمگیری مخاطبان مفید میباشد. از موادسازنده پیاده سازی مانند تصاویر، رنگها، فونتها و… یاور بابیان عالی متن به کارگیری فرمائید.
تصاویر، مفاهیم را تقویت مینمایند. گزینش درست تصویر، حرفه ای بودن شمارا نشانه می دهد. بههمین ترتیب، بدن رنگی که برای ساخت وب سایتوبسایت به کار گیری می کنید تأثیر متعددی در شیوه برخورد بازدیدکنندگان و همینطور تعامل با اینترنتتارنما شما دارااست. ادراک اصول اصلی خوی آدم و مخلوط آن با اصول طراحی سایت بهبهره تجارتتان میباشد به این ترتیب رونشناسی در ساخت وب سایت و آشنایی روحیه و غرض استفاده کننده تاثیریزیادی دربازدید وبسایت شما دارااست.
طرز به کار گیری از روانشناسی در طراحی وب سایت
رعایت اصول روانشناختی به شما امداد مینماید تا اینترنتسایتی با استناد به غریزه خویش پیاده سازی نمایید. این اصول به تفصیل زیرند:
تاثیر Von Restorff(تاثیر انزوا)
بعضی وقتها هنگام پیاده سازی، می خواهید که دقت بازدیدکنندگان به یک نقطه خاص جلب گردد؛ اینجاست که تاثیر Von Restorff بهشغل گرفته می گردد. عکس ذیل را مشاهده کنید تا متوجه گردید منظورمان چیست.
سبکهای فرضی
سبکسازی فرضی فرایندی میباشد که آنچه مغز بشر از روش تجارب راجعبه دنیای حقیقی وواقعی میاموزد را رسم کرده و به عبارتی سبکها را در پیاده سازی فضای مجازی تکرار مینماید.
برای ساخت سایت از حیث بازدیدکنندگان، طراحان اینترنت می بایست راجع به این سبکسازیهای خیالی مقداری داده ها داشته باشند و برای ایفا توفیقآمیز آن، طراحان بایستی «تحقیق بصری» را کلاً روند پیاده سازی ایفا دهند و از روانشناسی در ساخت سایت خویش امداد بگیرند. از جمله، آیا تصاویر از بالا به تحت یا این که از راست به چپ تکان مینمایند؟ آیا پیام انتقالی قابلفهم و پرنور میباشد؟
روانشناسی گشتالت
با استعمال از روانشناسی گشتالت درمییابید که چه گونه عنصرها پیاده سازی با هم تشکیل دسته می دهند. برخی از اصول مدرسه گشتالت:
نزدیک (proximity)
شباهت (Similarity)
تداوم یا این که پیوستگی (Continuity)
بستار (Closure)
تصویر-مورد (Figure-ground)
روانشناسی گونه های
در شرایطیکه میپندارید مارکهای گرانقدر بهطور اتفاقی علامت تجاری خویش را گزینش مینمایند، دشوار در نادرست میباشید. مطالعات متعدد نشانه دادهاند که مغز بشر گونه های گوناگون را به خصوصیتها و احساسات خاصی ربط می دهد. به عنوان مثال مربع و مثلث تعادل، ماهر بودن، اقتدار و مردانگی را نماد می دهد. کمپانی دلتا و مایکروسافت هر دو از این انواع در پیاده سازی لوگوی خویش به کار گیریکردهاند.
روانشناسی رنگ ها در پیاده سازی سایت
رنگها بر عکس العمل احساساتی مشتری نسبت به اینترنتتارنما شما تأثیر میگذارد. بهتیتر نمونه، رنگ آبی رنگ وقار و پشت گرمی را القا مینماید، درحالیکه رنگ سبز با طبیعت و پول مرتبط میباشد. رنگ سیاه ایده گران قیمت بودن را رواج مینماید. رنگهای گرم (رنگ زرد، نارنجی رنگ، قرمز رنگ) متانتقسمت بوده و احساس نوآوری را جابجایی میدهد ولی ممکن میباشد احساسات منفی مانند عصبانیت و استرس را نیز برانگیزند.
به کار گیری از گوشه و کنار
شم بینظمی که از مراجعه به یک برگه اینترنت نامرتب اخذ میگردد یا این که احساس دریافتی از یک شیت نادرمحتوا با عنصرها پیاده سازی ناقص برای کاربر نامطلوب میباشند. به این ترتیب پیداکردن ترکیبی مطلوب از پیاده سازی و محتوا و متعادلسازی آن ها جهت جابجایی شم مثبت به بازدیدکنندگان، مورد مهمی میباشد. از «فضای سپید» و منش مینیمالیستی در طراحی سایت به کارگیری نمایید. فضای سپید، به فضاهایی از وبسایت گفته میشود که هیچ محتوا یا این که ارکان بصری در آن نیست.
روانشناسی تایپوگرافی و فونت
پیام شما هر چقدر هم بهتر مندرج باشد، تعیین فونت خطا، ایراد ساز گردد. تصویر تحت را ملاحظه کنید.
روانشناسی در طراحی وب می گویند که با باصرفهسازی تایپوگرافی واحد سنجش دسترسیپذیری، خوانایی، امکان استعمال و تعادل کلی گرافیکی را باصرفه می کنید. برای تعیین تایپوگرافی مطلوب اینترنت تارنما به موارد ذیل اعتنا داشته باشید:
از تعداد متعددی فونت به کارگیری نکنید.
از فونتهای استاندارد به کارگیری فرمائید.
از فونتی به کار گیری نمایید که در اندازههای گوناگون عالی باشد.
به عنوان مثالهای وقت گیر استعمال نکنید.
از تایپ کردن تمام متن با حروف تبارک دوری کنید.
از ناهم خوانی رنگها بهخیر به کار گیری نمائید.
خوب میباشد از فونت رنگ سبز یا این که قرمزرنگ به کار گیری نکنید.
از متن چشمکزن زیاد به کار گیری نکنید.
نوع تایپوگرافی انتخابی بستگی متعددی به استفاده کننده مقصود شما و نوع پیامی داراست که قصد جابجایی آن را دارید.
ارائه داده ها تماس از خصوصیتهای یک وبسایت بهتر به حساب میآید؟
اما که آری! ارائه داده ها تماس وبسایت به یوزرها از مداقه متعددی شامل است و سبب جلب اتکا آنها می شود. اطلاعاتی مانند شماره تماس، نشانی پست الکترونیک، نشانی کمپانی، هیبت تماس و ... عالی میباشد در کاغذای غیروابسته در وبسایت قرار گیرند تا استفاده کننده به راحتی به آنان دسترسی طراحی سایت اختصاصی داشته باشد.
داده ها تماس خویش مانند نشانی اینترنتی و نشانی کانالهای اجتماعی را عالی میباشد به طور لینک و پیوند قرار دهید تا استفاده کننده با کلیک بر آن به سادگی وارد برگه مربوطه شوند.
امنیت یک وب سایت عالی چهطور نگهبانی میگردد؟
امنیت وبسایت مخصوصا در وب سایتهای فروشگاهی عنایت متعددی داراست. داشتن مدرک SSL هم خاطر مشتریان را از بابت تصویب داده ها شل مینماید و هم سیگنال مثبتی از اعتبار وب سایت برای گوگل میفرستد.
مزایای به کارگیری از روانشناسی در پیاده سازی وب سایت
در لحاظ تصاحب کردن علتهای روانشناختی مخاطبان و روانشناسی در طراحی وب تأثیر مثبتی بر یوزرها میگذارد. در پی بهاین می پردازیم که چهطور روانشناسی پیاده سازی سایت قادر است به منفعت کسب و کار شما باشد:
تولید اتکا
اینترنتسایتی که با الگوهای معلوم و شناخت پیاده سازی گردیده باشد، خیال و خاطر مخاطبان را راحت مینماید. در ساخت سایتوبسایت ابداع بهخرج دهید، البته مطمئن گردید که غرض اینترنتوب سایت نیز بهروشنی اورده شده باشد. وقتیکه بازدیدکنندگان به وبسایت مراجعه مینمایند، بایستی بفهمند که تارنما شما درباره چیست، می بایست بتوانند بهراحتی میان صفحه های اینترنت جابجا شوند. از این روش می توانید متکی بودن آن ها را جلب نمایید.
جایزههای روانشناختی
جایزههای روانشناختی و عاطفی بر تصمیمگیری مخاطبان مفید میباشد. از موادسازنده پیاده سازی مانند تصاویر، رنگها، فونتها و… یاور بابیان عالی متن به کارگیری فرمائید.
تصاویر، مفاهیم را تقویت مینمایند. گزینش درست تصویر، حرفه ای بودن شمارا نشانه می دهد. بههمین ترتیب، بدن رنگی که برای ساخت وب سایتوبسایت به کار گیری می کنید تأثیر متعددی در شیوه برخورد بازدیدکنندگان و همینطور تعامل با اینترنتتارنما شما دارااست. ادراک اصول اصلی خوی آدم و مخلوط آن با اصول طراحی سایت بهبهره تجارتتان میباشد به این ترتیب رونشناسی در ساخت وب سایت و آشنایی روحیه و غرض استفاده کننده تاثیریزیادی دربازدید وبسایت شما دارااست.
طرز به کار گیری از روانشناسی در طراحی وب سایت
رعایت اصول روانشناختی به شما امداد مینماید تا اینترنتسایتی با استناد به غریزه خویش پیاده سازی نمایید. این اصول به تفصیل زیرند:
تاثیر Von Restorff(تاثیر انزوا)
بعضی وقتها هنگام پیاده سازی، می خواهید که دقت بازدیدکنندگان به یک نقطه خاص جلب گردد؛ اینجاست که تاثیر Von Restorff بهشغل گرفته می گردد. عکس ذیل را مشاهده کنید تا متوجه گردید منظورمان چیست.
سبکهای فرضی
سبکسازی فرضی فرایندی میباشد که آنچه مغز بشر از روش تجارب راجعبه دنیای حقیقی وواقعی میاموزد را رسم کرده و به عبارتی سبکها را در پیاده سازی فضای مجازی تکرار مینماید.
برای ساخت سایت از حیث بازدیدکنندگان، طراحان اینترنت می بایست راجع به این سبکسازیهای خیالی مقداری داده ها داشته باشند و برای ایفا توفیقآمیز آن، طراحان بایستی «تحقیق بصری» را کلاً روند پیاده سازی ایفا دهند و از روانشناسی در ساخت سایت خویش امداد بگیرند. از جمله، آیا تصاویر از بالا به تحت یا این که از راست به چپ تکان مینمایند؟ آیا پیام انتقالی قابلفهم و پرنور میباشد؟
روانشناسی گشتالت
با استعمال از روانشناسی گشتالت درمییابید که چه گونه عنصرها پیاده سازی با هم تشکیل دسته می دهند. برخی از اصول مدرسه گشتالت:
نزدیک (proximity)
شباهت (Similarity)
تداوم یا این که پیوستگی (Continuity)
بستار (Closure)
تصویر-مورد (Figure-ground)
روانشناسی گونه های
در شرایطیکه میپندارید مارکهای گرانقدر بهطور اتفاقی علامت تجاری خویش را گزینش مینمایند، دشوار در نادرست میباشید. مطالعات متعدد نشانه دادهاند که مغز بشر گونه های گوناگون را به خصوصیتها و احساسات خاصی ربط می دهد. به عنوان مثال مربع و مثلث تعادل، ماهر بودن، اقتدار و مردانگی را نماد می دهد. کمپانی دلتا و مایکروسافت هر دو از این انواع در پیاده سازی لوگوی خویش به کار گیریکردهاند.
روانشناسی رنگ ها در پیاده سازی سایت
رنگها بر عکس العمل احساساتی مشتری نسبت به اینترنتتارنما شما تأثیر میگذارد. بهتیتر نمونه، رنگ آبی رنگ وقار و پشت گرمی را القا مینماید، درحالیکه رنگ سبز با طبیعت و پول مرتبط میباشد. رنگ سیاه ایده گران قیمت بودن را رواج مینماید. رنگهای گرم (رنگ زرد، نارنجی رنگ، قرمز رنگ) متانتقسمت بوده و احساس نوآوری را جابجایی میدهد ولی ممکن میباشد احساسات منفی مانند عصبانیت و استرس را نیز برانگیزند.
به کار گیری از گوشه و کنار
شم بینظمی که از مراجعه به یک برگه اینترنت نامرتب اخذ میگردد یا این که احساس دریافتی از یک شیت نادرمحتوا با عنصرها پیاده سازی ناقص برای کاربر نامطلوب میباشند. به این ترتیب پیداکردن ترکیبی مطلوب از پیاده سازی و محتوا و متعادلسازی آن ها جهت جابجایی شم مثبت به بازدیدکنندگان، مورد مهمی میباشد. از «فضای سپید» و منش مینیمالیستی در طراحی سایت به کارگیری نمایید. فضای سپید، به فضاهایی از وبسایت گفته میشود که هیچ محتوا یا این که ارکان بصری در آن نیست.
روانشناسی تایپوگرافی و فونت
پیام شما هر چقدر هم بهتر مندرج باشد، تعیین فونت خطا، ایراد ساز گردد. تصویر تحت را ملاحظه کنید.
روانشناسی در طراحی وب می گویند که با باصرفهسازی تایپوگرافی واحد سنجش دسترسیپذیری، خوانایی، امکان استعمال و تعادل کلی گرافیکی را باصرفه می کنید. برای تعیین تایپوگرافی مطلوب اینترنت تارنما به موارد ذیل اعتنا داشته باشید:
از تعداد متعددی فونت به کارگیری نکنید.
از فونتهای استاندارد به کارگیری فرمائید.
از فونتی به کار گیری نمایید که در اندازههای گوناگون عالی باشد.
به عنوان مثالهای وقت گیر استعمال نکنید.
از تایپ کردن تمام متن با حروف تبارک دوری کنید.
از ناهم خوانی رنگها بهخیر به کار گیری نمائید.
خوب میباشد از فونت رنگ سبز یا این که قرمزرنگ به کار گیری نکنید.
از متن چشمکزن زیاد به کار گیری نکنید.
نوع تایپوگرافی انتخابی بستگی متعددی به استفاده کننده مقصود شما و نوع پیامی داراست که قصد جابجایی آن را دارید.