9-عدم سازش با مرورگرها
پس از طراحی سایت تان آن را قطعا در همگی مرورگرها گزینه تست قرار دهید. در حالتیکه اعتنا نمایید. برخی از تارنما ها که تعداد آنان هم معدود وجود ندارد، چینش گرافیکی و محتوای وب سایت در هر مرورگری متعدد میباشد. بعضا از پیاده سازی و اپ نویسی ها در یک مرورگر صحیح نمایش داده می شود و در یک مرورگر دیگر نامنظمی تماما معین میباشد کهاین اشتباهات اثر فراوانی برای یوزرها وب سایت تان در ادامه خواهد داشت. پر اسم و رسم ترین مرورگرها ی وب اکسپلورر، موزیلا (فایرفاکس)، گوگل کروم طراحی سایت اختصاصی و اپرا میباشد.
10-غیراصولی بودن پیاده سازی گرافیکی تارنما
یک پیاده سازی حرفهای تارنما اعتبار استخراج و کارتان را دوچندان خواهد کرد. در حالتی که به همگی تارنما های غالب جهان محرمانه بزنید مطمئن خواهید شد که گرافیک بی آلایش و دیدنی اما حرفهای در همه تارنما ها گویای این گفت و گو میباشد. پیاده سازی کیفیت عالی و وسعت بالا را فدای جالب بودن آن نکنید. چون یوزرها وبسایت ها درپی زود بازشدن صفحه های می باشند. از بگراند هایی که حواس یوزرها را پرت می نماید به کارگیری نکنید و بیشتر به تفکر جذب مخاطب وب سایت خویش جهت معرفی دستیابی و کارتان باشید.
در این باره بایستی بگوییم که "خرد تصور کنید" یعنی حدود 10 تا 12 کیلو بایت برای هر تصویر. عملکرد نمائید در ساخت وب سایت خویش از تصاویر نادر وسعت و خرد به کارگیری نمایید تا سرعت بار گذاری شدن کاغذ تحت نیاید. تصاویر تعالی، یک کدام از وسیع ترین دلایل کم شدن سرعت بار گذاری شدن ورقه میباشد. با سرعت بخشیدن به بارگذاری شدن یک وبسایت می قدرت اثرت مثبت آن را بر ارتقا بازدی و سئوی آن رویت کرد.
11-به کار گیری بیش تر از حد برنامه خردسالان های متحرک
یکی از دیگر از اشتباهاتی که بعضا از مدیران وبسایت ها به آن میپردازند به کار گیری بیشتراز حد کارتن های متحرک در وب سایت میباشد. بعضا مدیران خاطر می نمایند که استعمال زیاد از برنامه کودک های متحرک در تارنما، جذابیت وبسایت را دوچندان می نمایند که دشوار در اشتباهند. هرچه وب سایت بی آلایش خیس باشد، برهه زمانی استعمال یوزرها از وبسایت شما بیشتر شود.
12 – استعمال بیشتراز حد از تبلیغات
درصورتیکه تبلیغات باطن وب سایت سرتاسر محتوا را بپوشاند، بازدیدکنندگان سوای حیف کردن وقت، از تارنما شما بیرون میشوند. ولی بسیار اساسی میباشد که از وبسایت خویش درآمدزایی نمایید، ولی درصورتی که تبلیغات بیشتراز حد تارنما شما، بازدیدکنندگان را از آن بدور نماید، شما پول خویش را نیز از دست خواهید بخشید.
بر روی تبلیغات درون وبسایت و تعداد آنان در دست گرفتن داشته باشید. بازدیدکنندگان شما برای دیدن تبلیغات به وب سایت شما نمی آیند. آنها برای محتوای وب سایت شما میایند.
همان طور که با تصاویر درون تارنما واکنش میکنید، با تبلیغات عکس العمل فرمائید. همه تبلیغات باطن تارنما را خرد، سوای چشمک زدن و یا این که تحرک قرار دهید و تبلیغاتی را در وب سایت قرار دهید که با محتوای شما مرتبط باشد.
این که میتوانید در درون وبسایت خویش تبلیغات نمایید، تماماً بدیهی و پرنور میباشد. ولی بدین مضمون وجود ندارد که قطعاً می بایست در طراحی وب خویش، تبلیغ قرار دهید. فقط در حالتیکه که محتوای شما برای بازدیدکنندگان و خوانندگان جالب باشد و با چیزی که آنان میخواهند رابطه داشته باشد، بعد بر روی تبلیغات کلیک خواهند کرد.
چهار تصور اشتباه در ارتباط ساخت تارنما
1-تارنما موثرترین وسیله مو جود در فروش میباشد
وب ابزار قدتمندی میباشد که میتواند شمارا در ارتقاء درآمد و توفیق تجارتتان امداد نماید. ولی این بدان معنا وجود ندارد که وب صرفا وسیله یا این که شایسته ترین و موثرترین نحوه برای فروش میباشد. به کار گیری ازاین ابزار همپا با دیگر نحوه ها بسیار اثر گذار خواهد بود.
به صورت نمونه: چنانچه نو به دنیای وب وارداتی باشید، شانس حضور تعداد متعددی بازدید کننده را در وبسایت خویش نخواهید داشت. مگر آن که با پخش کردن نشانی تارنما خویش و تبلیغات متنوع و نحوه های سنتی دیگر دقت دیگرافراد را به خویش جلب فرمایید.
اینترنت به گردآوری متعددی از مشتریان دسترسی داراست و به آنان داده ها موثر و سریعی را ارائه می نماید که تا قبل از این، ایام یا این که هفته ها بایستی برای بدست آوردن آن ها کوشش می کردند. در دنیای بیزنس و فروش هیچ وقت یک شیوه به تنهایی غالب نخواهد بود بلکه ترکیبی از استراتژیهای گوناگون برای توفیق موردنیاز میباشد.
2-عضویت در موتورهای جستجوی بدون پول راه حل قابل قبولی میباشد
اشخاصی که میخواهند کسب و کار خویش را از روش وب سایت دنبال نمایند و پیروز شوند بایستی مجال و هزنیه کافی را برای آن در لحاظ بگیرند و نباید بهدنبال خدمت های بدونپول و دردسر ساز بروند. در حالتیکه خیر شیوه اشتباهی پیش گرفته اند و به فیض نخواهند رسید.
یکی از دیگر از دامهایی که اکثر بیزنس ها گرفتار آن میشوند عضویت در موتورهای جستجوی بدونپول میباشد. از کل خدمت هایی که داعیه می نمایند بدونپول میباشند و به راحتی عضو می پذیرند خودداری کنید.
عضویت آن ها هزنیه متعددی ندارد ولی برای ساخت و ساز ترافیک موءثر مطلقاً صرف هزینه ضروری میباشد. این خدمات معمولا سبب دردسر شما خواهند شد و بالاخره به شما ضربه مالی بزرگی وارد خواهند کرد.
3-میلیونها موتور کاوش در اینترنت وجود داراست
همان گونه که تا قبل از این اشاره کردم صرفا یک سری صد موتور جستجوی حقیقی وواقعی در وب حضور داراهستند. شما با پرسش کردن از دوروبری ها و آشنایان خویش متوجه خواهید شد که همگی آنان صرفا از تعدادی موتور جستجوی گران قدر و ظریف استعمال می نمایند. بایستی کارایی نمائید که دراین موتورهای کاوش درجه بالایی را استخراج نمائید، چون درجه ۵۰۰۰ بین ۵/۲ میلیون تارنما ارزشی نخواهد داشت.
4-استعمال از Metatag ها برای توفیق ضروری میباشد
امروزه اکثر موتورهای کاوش دیگر به Metatag ها دقت نمیکنند و به کارگیری از آنان دیگر منجر توفیق نمیشود. میزان مهم موتورهای کاوش در جايگاه بندی تعداد مراجعه اشخاص از روش پیوند ها، Bannerها و تبلیغات دیگر به تارنما شما است.
کلید توفیق شما در واقع تبدیل مراجعین به مشتریان و خریداران مستمر است. ترافیک بیشتر موازی میباشد با توفیق بیشتر. به همین برهان عالی میباشد که از طرح ها و استراتژیهای گوناگونی در بیزنس خویش به کارگیری نمائید.
9-عدم سازش با مرورگرها
پس از طراحی سایت تان آن را قطعا در همگی مرورگرها گزینه تست قرار دهید. در حالتیکه اعتنا نمایید. برخی از تارنما ها که تعداد آنان هم معدود وجود ندارد، چینش گرافیکی و محتوای وب سایت در هر مرورگری متعدد میباشد. بعضا از پیاده سازی و اپ نویسی ها در یک مرورگر صحیح نمایش داده می شود و در یک مرورگر دیگر نامنظمی تماما معین میباشد کهاین اشتباهات اثر فراوانی برای یوزرها وب سایت تان در ادامه خواهد داشت. پر اسم و رسم ترین مرورگرها ی وب اکسپلورر، موزیلا (فایرفاکس)، گوگل کروم طراحی سایت اختصاصی و اپرا میباشد.
10-غیراصولی بودن پیاده سازی گرافیکی تارنما
یک پیاده سازی حرفهای تارنما اعتبار استخراج و کارتان را دوچندان خواهد کرد. در حالتی که به همگی تارنما های غالب جهان محرمانه بزنید مطمئن خواهید شد که گرافیک بی آلایش و دیدنی اما حرفهای در همه تارنما ها گویای این گفت و گو میباشد. پیاده سازی کیفیت عالی و وسعت بالا را فدای جالب بودن آن نکنید. چون یوزرها وبسایت ها درپی زود بازشدن صفحه های می باشند. از بگراند هایی که حواس یوزرها را پرت می نماید به کارگیری نکنید و بیشتر به تفکر جذب مخاطب وب سایت خویش جهت معرفی دستیابی و کارتان باشید.
در این باره بایستی بگوییم که "خرد تصور کنید" یعنی حدود 10 تا 12 کیلو بایت برای هر تصویر. عملکرد نمائید در ساخت وب سایت خویش از تصاویر نادر وسعت و خرد به کارگیری نمایید تا سرعت بار گذاری شدن کاغذ تحت نیاید. تصاویر تعالی، یک کدام از وسیع ترین دلایل کم شدن سرعت بار گذاری شدن ورقه میباشد. با سرعت بخشیدن به بارگذاری شدن یک وبسایت می قدرت اثرت مثبت آن را بر ارتقا بازدی و سئوی آن رویت کرد.
11-به کار گیری بیش تر از حد برنامه خردسالان های متحرک
یکی از دیگر از اشتباهاتی که بعضا از مدیران وبسایت ها به آن میپردازند به کار گیری بیشتراز حد کارتن های متحرک در وب سایت میباشد. بعضا مدیران خاطر می نمایند که استعمال زیاد از برنامه کودک های متحرک در تارنما، جذابیت وبسایت را دوچندان می نمایند که دشوار در اشتباهند. هرچه وب سایت بی آلایش خیس باشد، برهه زمانی استعمال یوزرها از وبسایت شما بیشتر شود.
12 – استعمال بیشتراز حد از تبلیغات
درصورتیکه تبلیغات باطن وب سایت سرتاسر محتوا را بپوشاند، بازدیدکنندگان سوای حیف کردن وقت، از تارنما شما بیرون میشوند. ولی بسیار اساسی میباشد که از وبسایت خویش درآمدزایی نمایید، ولی درصورتی که تبلیغات بیشتراز حد تارنما شما، بازدیدکنندگان را از آن بدور نماید، شما پول خویش را نیز از دست خواهید بخشید.
بر روی تبلیغات درون وبسایت و تعداد آنان در دست گرفتن داشته باشید. بازدیدکنندگان شما برای دیدن تبلیغات به وب سایت شما نمی آیند. آنها برای محتوای وب سایت شما میایند.
همان طور که با تصاویر درون تارنما واکنش میکنید، با تبلیغات عکس العمل فرمائید. همه تبلیغات باطن تارنما را خرد، سوای چشمک زدن و یا این که تحرک قرار دهید و تبلیغاتی را در وب سایت قرار دهید که با محتوای شما مرتبط باشد.
این که میتوانید در درون وبسایت خویش تبلیغات نمایید، تماماً بدیهی و پرنور میباشد. ولی بدین مضمون وجود ندارد که قطعاً می بایست در طراحی وب خویش، تبلیغ قرار دهید. فقط در حالتیکه که محتوای شما برای بازدیدکنندگان و خوانندگان جالب باشد و با چیزی که آنان میخواهند رابطه داشته باشد، بعد بر روی تبلیغات کلیک خواهند کرد.
چهار تصور اشتباه در ارتباط ساخت تارنما
1-تارنما موثرترین وسیله مو جود در فروش میباشد
وب ابزار قدتمندی میباشد که میتواند شمارا در ارتقاء درآمد و توفیق تجارتتان امداد نماید. ولی این بدان معنا وجود ندارد که وب صرفا وسیله یا این که شایسته ترین و موثرترین نحوه برای فروش میباشد. به کار گیری ازاین ابزار همپا با دیگر نحوه ها بسیار اثر گذار خواهد بود.
به صورت نمونه: چنانچه نو به دنیای وب وارداتی باشید، شانس حضور تعداد متعددی بازدید کننده را در وبسایت خویش نخواهید داشت. مگر آن که با پخش کردن نشانی تارنما خویش و تبلیغات متنوع و نحوه های سنتی دیگر دقت دیگرافراد را به خویش جلب فرمایید.
اینترنت به گردآوری متعددی از مشتریان دسترسی داراست و به آنان داده ها موثر و سریعی را ارائه می نماید که تا قبل از این، ایام یا این که هفته ها بایستی برای بدست آوردن آن ها کوشش می کردند. در دنیای بیزنس و فروش هیچ وقت یک شیوه به تنهایی غالب نخواهد بود بلکه ترکیبی از استراتژیهای گوناگون برای توفیق موردنیاز میباشد.
2-عضویت در موتورهای جستجوی بدون پول راه حل قابل قبولی میباشد
اشخاصی که میخواهند کسب و کار خویش را از روش وب سایت دنبال نمایند و پیروز شوند بایستی مجال و هزنیه کافی را برای آن در لحاظ بگیرند و نباید بهدنبال خدمت های بدونپول و دردسر ساز بروند. در حالتیکه خیر شیوه اشتباهی پیش گرفته اند و به فیض نخواهند رسید.
یکی از دیگر از دامهایی که اکثر بیزنس ها گرفتار آن میشوند عضویت در موتورهای جستجوی بدونپول میباشد. از کل خدمت هایی که داعیه می نمایند بدونپول میباشند و به راحتی عضو می پذیرند خودداری کنید.
عضویت آن ها هزنیه متعددی ندارد ولی برای ساخت و ساز ترافیک موءثر مطلقاً صرف هزینه ضروری میباشد. این خدمات معمولا سبب دردسر شما خواهند شد و بالاخره به شما ضربه مالی بزرگی وارد خواهند کرد.
3-میلیونها موتور کاوش در اینترنت وجود داراست
همان گونه که تا قبل از این اشاره کردم صرفا یک سری صد موتور جستجوی حقیقی وواقعی در وب حضور داراهستند. شما با پرسش کردن از دوروبری ها و آشنایان خویش متوجه خواهید شد که همگی آنان صرفا از تعدادی موتور جستجوی گران قدر و ظریف استعمال می نمایند. بایستی کارایی نمائید که دراین موتورهای کاوش درجه بالایی را استخراج نمائید، چون درجه ۵۰۰۰ بین ۵/۲ میلیون تارنما ارزشی نخواهد داشت.
4-استعمال از Metatag ها برای توفیق ضروری میباشد
امروزه اکثر موتورهای کاوش دیگر به Metatag ها دقت نمیکنند و به کارگیری از آنان دیگر منجر توفیق نمیشود. میزان مهم موتورهای کاوش در جايگاه بندی تعداد مراجعه اشخاص از روش پیوند ها، Bannerها و تبلیغات دیگر به تارنما شما است.
کلید توفیق شما در واقع تبدیل مراجعین به مشتریان و خریداران مستمر است. ترافیک بیشتر موازی میباشد با توفیق بیشتر. به همین برهان عالی میباشد که از طرح ها و استراتژیهای گوناگونی در بیزنس خویش به کارگیری نمائید.