loading...

طراحی سایت اختصاصی

بازدید : 8
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 زمان : 13:06

مقصود نخستین سبد خرید، هدایت خریداران به سمت پرداخت میباشد. در تحت نکاتی راجع‌به پیاده سازی سبد خرید وجود داراست که خریداران طراحی سایت اختصاصی را تشویق به خرید بیشتر نماید: از دکمه CTA مطلوب به کارگیری نمایید: مبادرت نخستین در شیت سبد خرید می بایست دکمه پرداخت باشد. از رنگ‌های پر‌نور و لهجه معمولی برای دکمه CTA در طراحی وب فروشگاهی به کار گیری نمائید تا دکمه پرداخت را قابل مشاهده، بی آلایش و آسوده فرمایید.
برخورد کافی ارائه دهید: یقین نتیجه ها نمائید که زمانی که یک کالا به سبد خرید اضافه می‌گردد، فورا و به وضوح پذیرش شد‌ه‌است. خریداران با برخورد ناکافی، مانند اکران متن پذیرش نامحسوس، حیران می گردند.
از ابزار مینی سبد خرید به کارگیری فرمائید: در دیزاین پرداخت به خریداران اذن دهید با به کار گیری از یک سبد خرید خرد، محصول ها را سوای خروج از کاغذ‌ای که در آن می‌باشند، به سبد خرید خویش اضافه نمایند. همینطور به آن‌ها اذن دهد تا تولیدات بیشتری را پیمایش، کشف و اضافه نمایند. ابزار‌های مینی سبد خرید مدام می بایست به سبد خرید بی نقص شیت لینک و پیوند داشته باشند.
اکران جزئیات جنس: اکران جزئیاتی مانند اسم جنس، تصاویر، اندازه‌ها، رنگ‌ها و بها‌ها در سبد خرید به خریداران یاری می‌نماید تا هر متاع را به خیال و خاطر بسپارند و همینطور تولید ها را با هم مقایسه نمایند. تولیدها جانور در سبد خرید را به صفحه ها بی نقص مال خویش لینک و پیوند دهید تا خریداران بتوانند در شکل ضرورت جزئیات بیشتری را تحقیق نمایند.
سبد خرید را به راحتی قابل بازنویسی فرمایید: در طراحی وب سایت فروشگاهی قابلیت حذف، ذخیره برای سپس یا این که تغییر و تحول جزئیات مانند اندازه، رنگ یا این که کمیت بایستی سهل و آسان باشد.
از ایفا هزینه‌های حمل و نقل و مالیات غیرمنتظره دوری کنید: هزینه‌های حمل و نقل غیرمنتظره یکی دلایل مهم میباشد که خریداران، سبد خرید خویش را رها می‌نمایند. مورد‌های حمل و نقل و مالیات را با به حساب آوردن ظریف هزینه‌ها و تاریخ تحویل گزینه انتظار را از پیشین قرار دهید.
نکات اصلی درباره صفحه آرایی پرداخت
ساخت وب سایت فروشگاهی ماهر شیک و به‌روز به تنهایی منجر توفیق تجارت شما نمیشود و لزوماً یک UXعالی ارائه نمی‌دهد. توفیق کسب و کار الکترونیک فقط با تعداد خریدهای کامل شدن گردیده معقول می شود. برای همین عالی میباشد هنگام ساخت سایت خویش به تجهیزات فروشگاه آنلاین اعتنا فرمایید که بعضی از آنان عبارتند از:

مورد‌های متعدد پرداخت را ارائه دهید: هنگام پرداخت، خریداران متعدد ترجیحات متفاوتی دارا‌هستند. تا آنجا که ممکن میباشد در طراحی وب سایت فروشگاهی آیتم‌های پرداخت را (منوط به کاربر مقصود) آماده نمائید تا مقر مشتری را توسعه و گسترش دهید و کامل شدن توصیه خویش را برای خریداران آسوده فرمائید.
شیت پرداخت را بی آلایش نگه دارید: پروسه و تعداد فیلدها را برای کامل شدن خرید به دست کم برسانید. استعمال از نشانی حمل و نقل به‌ تیتر نشانی شکل‌ اکانت به ‌طور پیش‌ فرض، منش نیکی برای به دست کم رساندن تعداد فیلدها میباشد. در موقعیت ایده‌آل هنگام طراحی وب فروشگاهی، یک تسویه اکانت تک شیت‌ای پیاده سازی فرمائید که خریداران بتوانند سبد خرید خویش را مشاهده نمایند و داده ها تحویل و پرداخت را وارد کنند.
نام نویسی را از روی میل فرمائید: مجبور ساختن خریداران به تولید اکانت کاربری پیش از اولی خریدشان، خریداران را به دور می‌نماید. به آن ها قابلیت نام نویسی بعد از کامل شدن خرید بدهید و هنگام درخواست نام نویسی، مزایای نام نویسی را پر رنگ فرمایید. مزایا مشمول پرداخت سریع‌خیس به یاری داده ها فردی مانند نشانی حمل و نقل ذخیره گردیده یا این که داده ها پرداخت و دسترسی به پیشنهادات انحصاری میباشد که صرفا برای اعضای نام نویسی گردیده در دسترس میباشد.
یوزرها را در مسیر خویش نگه دارید: هنگام به کار گیری از تسویه اکانت چندین شیت‌ای، یک نوار توسعه اضافه نمائید که علامت دهد یکسری مرحله دیگر برای کامل شدن خرید باقیمانده میباشد. این فرمان هر سیرتکامل ابهامی را از دربین میبرد و خریداران را مطمئن می‌سازد که در مسیر صدق می باشند. بعداز کامل شدن خرید، تاییدیه پیشنهاد و حالت توصیه را با پیگیری حمل و نقل اکران دهید.
ارائه جانبداری: یک چت زنده یا این که شماره تماس را در طی روند تسویه‌ اکانت وارد فرمایید تاهنگامیکه خریداران سؤالی دارا هستند، عوض این که بدون چاره شوند وب سایت را سوراخ نمایند و به مکان دیگری بروند، بتوانند به‌سرعت جواب‌ها را اخذ نمایند.

مقصود نخستین سبد خرید، هدایت خریداران به سمت پرداخت میباشد. در تحت نکاتی راجع‌به پیاده سازی سبد خرید وجود داراست که خریداران طراحی سایت اختصاصی را تشویق به خرید بیشتر نماید: از دکمه CTA مطلوب به کارگیری نمایید: مبادرت نخستین در شیت سبد خرید می بایست دکمه پرداخت باشد. از رنگ‌های پر‌نور و لهجه معمولی برای دکمه CTA در طراحی وب فروشگاهی به کار گیری نمائید تا دکمه پرداخت را قابل مشاهده، بی آلایش و آسوده فرمایید.
برخورد کافی ارائه دهید: یقین نتیجه ها نمائید که زمانی که یک کالا به سبد خرید اضافه می‌گردد، فورا و به وضوح پذیرش شد‌ه‌است. خریداران با برخورد ناکافی، مانند اکران متن پذیرش نامحسوس، حیران می گردند.
از ابزار مینی سبد خرید به کارگیری فرمائید: در دیزاین پرداخت به خریداران اذن دهید با به کار گیری از یک سبد خرید خرد، محصول ها را سوای خروج از کاغذ‌ای که در آن می‌باشند، به سبد خرید خویش اضافه نمایند. همینطور به آن‌ها اذن دهد تا تولیدات بیشتری را پیمایش، کشف و اضافه نمایند. ابزار‌های مینی سبد خرید مدام می بایست به سبد خرید بی نقص شیت لینک و پیوند داشته باشند.
اکران جزئیات جنس: اکران جزئیاتی مانند اسم جنس، تصاویر، اندازه‌ها، رنگ‌ها و بها‌ها در سبد خرید به خریداران یاری می‌نماید تا هر متاع را به خیال و خاطر بسپارند و همینطور تولید ها را با هم مقایسه نمایند. تولیدها جانور در سبد خرید را به صفحه ها بی نقص مال خویش لینک و پیوند دهید تا خریداران بتوانند در شکل ضرورت جزئیات بیشتری را تحقیق نمایند.
سبد خرید را به راحتی قابل بازنویسی فرمایید: در طراحی وب سایت فروشگاهی قابلیت حذف، ذخیره برای سپس یا این که تغییر و تحول جزئیات مانند اندازه، رنگ یا این که کمیت بایستی سهل و آسان باشد.
از ایفا هزینه‌های حمل و نقل و مالیات غیرمنتظره دوری کنید: هزینه‌های حمل و نقل غیرمنتظره یکی دلایل مهم میباشد که خریداران، سبد خرید خویش را رها می‌نمایند. مورد‌های حمل و نقل و مالیات را با به حساب آوردن ظریف هزینه‌ها و تاریخ تحویل گزینه انتظار را از پیشین قرار دهید.
نکات اصلی درباره صفحه آرایی پرداخت
ساخت وب سایت فروشگاهی ماهر شیک و به‌روز به تنهایی منجر توفیق تجارت شما نمیشود و لزوماً یک UXعالی ارائه نمی‌دهد. توفیق کسب و کار الکترونیک فقط با تعداد خریدهای کامل شدن گردیده معقول می شود. برای همین عالی میباشد هنگام ساخت سایت خویش به تجهیزات فروشگاه آنلاین اعتنا فرمایید که بعضی از آنان عبارتند از:

مورد‌های متعدد پرداخت را ارائه دهید: هنگام پرداخت، خریداران متعدد ترجیحات متفاوتی دارا‌هستند. تا آنجا که ممکن میباشد در طراحی وب سایت فروشگاهی آیتم‌های پرداخت را (منوط به کاربر مقصود) آماده نمائید تا مقر مشتری را توسعه و گسترش دهید و کامل شدن توصیه خویش را برای خریداران آسوده فرمائید.
شیت پرداخت را بی آلایش نگه دارید: پروسه و تعداد فیلدها را برای کامل شدن خرید به دست کم برسانید. استعمال از نشانی حمل و نقل به‌ تیتر نشانی شکل‌ اکانت به ‌طور پیش‌ فرض، منش نیکی برای به دست کم رساندن تعداد فیلدها میباشد. در موقعیت ایده‌آل هنگام طراحی وب فروشگاهی، یک تسویه اکانت تک شیت‌ای پیاده سازی فرمائید که خریداران بتوانند سبد خرید خویش را مشاهده نمایند و داده ها تحویل و پرداخت را وارد کنند.
نام نویسی را از روی میل فرمائید: مجبور ساختن خریداران به تولید اکانت کاربری پیش از اولی خریدشان، خریداران را به دور می‌نماید. به آن ها قابلیت نام نویسی بعد از کامل شدن خرید بدهید و هنگام درخواست نام نویسی، مزایای نام نویسی را پر رنگ فرمایید. مزایا مشمول پرداخت سریع‌خیس به یاری داده ها فردی مانند نشانی حمل و نقل ذخیره گردیده یا این که داده ها پرداخت و دسترسی به پیشنهادات انحصاری میباشد که صرفا برای اعضای نام نویسی گردیده در دسترس میباشد.
یوزرها را در مسیر خویش نگه دارید: هنگام به کار گیری از تسویه اکانت چندین شیت‌ای، یک نوار توسعه اضافه نمائید که علامت دهد یکسری مرحله دیگر برای کامل شدن خرید باقیمانده میباشد. این فرمان هر سیرتکامل ابهامی را از دربین میبرد و خریداران را مطمئن می‌سازد که در مسیر صدق می باشند. بعداز کامل شدن خرید، تاییدیه پیشنهاد و حالت توصیه را با پیگیری حمل و نقل اکران دهید.
ارائه جانبداری: یک چت زنده یا این که شماره تماس را در طی روند تسویه‌ اکانت وارد فرمایید تاهنگامیکه خریداران سؤالی دارا هستند، عوض این که بدون چاره شوند وب سایت را سوراخ نمایند و به مکان دیگری بروند، بتوانند به‌سرعت جواب‌ها را اخذ نمایند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 63
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 2250
  • بازدید کلی : 3826
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی