یکسری تکنیک برای بهبود تجربیات کاربری | چاره های ارتقا توفیق در تجارت
سرعت تارنما
یکی اشخاص مالک اسم در دنیای جواهر سازی و تیتانیوم به اسم ران یتز دراین باره نظر ها کرده و گفته میباشد: "هیچ چیز بیشتر از صفحاتی که به کندی لود میشوند، منجر دفع بازدیدکننده نمیشود. طبق مطالعاتی که ایفا گرفته مشخص و معلوم شدهاست، هرچه سرعت بار گذاری کندتر باشد؛ واحد سنجش تبدیل (conversion rates) بازدید کننده به مشتری کمتر خواهد بود. در واقع درصورتیکه بخواهیم منطقی به روایت نگاهی بیندازیم، خریداران طاقت شکیبایی کردن ندارند و چشم به راه طراحی سایت اختصاصی نمی مانند. "
فرد دیگری به اسم ری گریدی که نائب رئیس اجرایی کلودکریز میباشد، تیتر نموده است: "چهل درصد خریداران، اینترنت سایتی که لود آن بیشتر از 3 ثانیه ارتفاع میکشد را شکاف می نمایند؛ همینطور یک تانی یک ثانیه ای در طی جواب دهی برگه میتواند تبدیل نرخ را تا هفت درصد کم کند."
راحتی تلاوت مطالب بوسیله یوزرها
نهاد گذار بیتکاچا دراین مورد گفته میباشد: "هر شیت از بخش های مهمی ساخته شده میباشد، این نصیب ها در سمت چپ کاغذ و در صدر و ذیل آن قرار دارا هستند. درصورتیکه بخواهیم الگوی نگاه کردن بازدیدکنندگان را در حیث بگیریم، آنها مشابه صحبت "F" کاغذ را نسخه برداری می نمایند. در سود بیشترین چیز هایی که برای یوزرها جلب اعتنا می نماید، سربرگ ورقه یا این که عنا وین کارکشته میباشد.
پس عالی میباشد که کاغذ بندی خویش را مطابق همین سر مشق اعمال دهید. البته این موضوع برای یوزرها فارسی گویش صحت نمی نماید، شما بایستی برای کاربر های فارسی خویش ورقه را طبق "F" بر عکس بچینید. در سود بخش های اساسی برگه شما باید در بخش راست و بالا و زیر آن قرار داشته باشد.
دسترسی ریلکس یوزرها به محصول ها
یک کدام از اشخاص سرشناس در حوزه سالم و بهداشت پوست که رئیس دلیل دسته و مدیریت کمپانی بلو هم است، میگوید: "بایستی عشق و علاقه مندی و ذوق مصرف کنندگان را گزینه نظارت قرار دهید تا متوجه گردید کدام یک از تولید ها برای آنها مداقه بیشتری دارااست. هنگامی کهاین شغل را اعمال دادید وهله به طبقه بندی تولیدها میرسد، بایستی ذیل گروه های محصول ها را به صورت منطقی ساخت فرمایید؛ این سبک بایستی طوری باشد که یوزرها در جستن محصول ها شل باشند. هنگام طراحی وب مسلما عملکرد نمایید شیت خویش را نا مرتب نکنید، همینطور تکان را برای مخاطبان آسوده سازید؛ در غایت باید گونه های رنگ و اندازه هر متاع را داخل یک برگه قرار دهید."
پیاده سازی معمولی کاغذ تولیدات
دیمیتریوس کورتسیس که مدیریت دلیل کمپانی گودویدیو میباشد، تیتر نموده است: "شما می بایست شیت خویش را به سیرتکامل پیاده سازی نمائید که طرح بندی آن تر و تمیز و شیک باشد. مفاد مهم همانند کد متاع، بها، توضیح مختصر، مورد های رنگ، اندازه، آلبوم تصاویر، ویدئو و خلاصه مرتبه دهی یوزرها به مال یا این که پیوند حیث مشتریان را باید در بخش بالایی کاغذ قرار دهید، همینطور برای اینکه بتوانید از کل بخش های کاغذ به خیر و خوبی فایده ببرید؛ سایر برگه را میتوانید با جزئیاتی مثل عیب گیری و پژوهش، سکو متاع و مورد های ارسال لبریز فرمائید."
رنگ بندی وب سایت
مت تومازیفسکی گسترش دهنده تارنما و گرافیک در کمپانی فناوری های مایلز این نظریه را دارااست: " رنگ ها میتوانند یاری کننده ی خیر در موضوع تهییج عاطفه ها یوزرها باشند، همینطور با استعمال از آنها میگردد افزون تاکید را به خیر و خوبی در طراحی وب طراحی کرد. با کل خصوصیت های مثبتی که رنگ ها دارا هستند، درصورتیکه از رنگ های مختلف در کاغذ به کار گیری فرمایید، منجر فیض ضعیف و ناخوشایند میشود.
وقتی که میخواهید پالت رنگی خویش را بچینید، عملکرد فرمایید تنوع آنان را به 3 رنگ محصور نمایید. شایسته ترین کاری که میگردد اجرا بخشید، این میباشد که رنگ های مارک خویش را به همپا فام های متعدد آن استعمال فرمائید. همینطور می بایست این رویکرد را در مجموع تارنما نگهداری نمائید.
استعمال از تصاویر کیفیت خوب
ترویس بنت مدیریت ادله استودیو دیجیتا میگوید: "برای اینکه متاع شما به طور صحیح به مخاطب ارائه گردد، می بایست از چگونگی مناسب بهره مند بوده و به نحوی باشد که از مسافت ای مشخص و معلوم و زاویه ای مختلف اکران داده گردد.
با جاری ساختن این عمل در واقع شما به مخاطب این ذهنیت را منتقل میکنید، که در حالا خرید آن فرآورده میباشند. هرچه داده ها بیشتری از روش تصویر و کلیپ ارئه فرمائید، مشتری خوب میتواند در زمینهی آن فرآورده به فیض دلخواه دست پیدا نماید که: آری، این دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که دنبال آن بودم!"
تجارب کاربری چیست؟
در واقعیت تجارب کاربری یا این که UX مخفف واژه User Experience است. زمانی که استفاده کننده در درحال حاضر به کار گیری از تارنما، کالا، سیستم و .. باشد، به اخلاق، وضعیت و احساسات آن فرصت تجارب کاربری میگویند. هنگامی که میخواهید طراحی وب را استارت فرمائید، شایسته ترین وضعیت ممکن این میباشد که به احساسات و هیجانات یوزرها خویش اعتنا ویژه داشته باشید؛ تا بتوانید ورقه وب سایت بی نقصی به آنها ارائه کرده و آنهارا جذب خویش فرمایید.
پیاده سازی تجارب کاربری چیست؟
در آتی یوزرها مختلفی به وبسایت شما میآیند، هرمورد از آنها شم مختلفی دارا هستند و احساساتش با استفاده کننده دیگر بسیار متعدد میباشد. یکی موضوعات اساسی مشاجره تجربیات کاربری این میباشد که یوزرها زمانی وارد وب سایت میشوند چه رمانتیک را تجربیات می نمایند، یا این که چه احساساتی را دوست دارا هستند تجربیات نمایند.
شما تحت عنوان هر که طراح وب سایت میباشد، بایستی نیاز های یوزرها را شناخته و بتواند در پیاده سازی آنانرا پوشش دهید. برنامه ای که بتواند سبب تجارب خوب یوزرها یا این که حس آنها خواهد شد، در واقعیت برنامه ای میباشد که توانسته مباحث UX Design را به خیر طراحی کند.
یکسری تکنیک برای بهبود تجربیات کاربری | چاره های ارتقا توفیق در تجارت
سرعت تارنما
یکی اشخاص مالک اسم در دنیای جواهر سازی و تیتانیوم به اسم ران یتز دراین باره نظر ها کرده و گفته میباشد: "هیچ چیز بیشتر از صفحاتی که به کندی لود میشوند، منجر دفع بازدیدکننده نمیشود. طبق مطالعاتی که ایفا گرفته مشخص و معلوم شدهاست، هرچه سرعت بار گذاری کندتر باشد؛ واحد سنجش تبدیل (conversion rates) بازدید کننده به مشتری کمتر خواهد بود. در واقع درصورتیکه بخواهیم منطقی به روایت نگاهی بیندازیم، خریداران طاقت شکیبایی کردن ندارند و چشم به راه طراحی سایت اختصاصی نمی مانند. "
فرد دیگری به اسم ری گریدی که نائب رئیس اجرایی کلودکریز میباشد، تیتر نموده است: "چهل درصد خریداران، اینترنت سایتی که لود آن بیشتر از 3 ثانیه ارتفاع میکشد را شکاف می نمایند؛ همینطور یک تانی یک ثانیه ای در طی جواب دهی برگه میتواند تبدیل نرخ را تا هفت درصد کم کند."
راحتی تلاوت مطالب بوسیله یوزرها
نهاد گذار بیتکاچا دراین مورد گفته میباشد: "هر شیت از بخش های مهمی ساخته شده میباشد، این نصیب ها در سمت چپ کاغذ و در صدر و ذیل آن قرار دارا هستند. درصورتیکه بخواهیم الگوی نگاه کردن بازدیدکنندگان را در حیث بگیریم، آنها مشابه صحبت "F" کاغذ را نسخه برداری می نمایند. در سود بیشترین چیز هایی که برای یوزرها جلب اعتنا می نماید، سربرگ ورقه یا این که عنا وین کارکشته میباشد.
پس عالی میباشد که کاغذ بندی خویش را مطابق همین سر مشق اعمال دهید. البته این موضوع برای یوزرها فارسی گویش صحت نمی نماید، شما بایستی برای کاربر های فارسی خویش ورقه را طبق "F" بر عکس بچینید. در سود بخش های اساسی برگه شما باید در بخش راست و بالا و زیر آن قرار داشته باشد.
دسترسی ریلکس یوزرها به محصول ها
یک کدام از اشخاص سرشناس در حوزه سالم و بهداشت پوست که رئیس دلیل دسته و مدیریت کمپانی بلو هم است، میگوید: "بایستی عشق و علاقه مندی و ذوق مصرف کنندگان را گزینه نظارت قرار دهید تا متوجه گردید کدام یک از تولید ها برای آنها مداقه بیشتری دارااست. هنگامی کهاین شغل را اعمال دادید وهله به طبقه بندی تولیدها میرسد، بایستی ذیل گروه های محصول ها را به صورت منطقی ساخت فرمایید؛ این سبک بایستی طوری باشد که یوزرها در جستن محصول ها شل باشند. هنگام طراحی وب مسلما عملکرد نمایید شیت خویش را نا مرتب نکنید، همینطور تکان را برای مخاطبان آسوده سازید؛ در غایت باید گونه های رنگ و اندازه هر متاع را داخل یک برگه قرار دهید."
پیاده سازی معمولی کاغذ تولیدات
دیمیتریوس کورتسیس که مدیریت دلیل کمپانی گودویدیو میباشد، تیتر نموده است: "شما می بایست شیت خویش را به سیرتکامل پیاده سازی نمائید که طرح بندی آن تر و تمیز و شیک باشد. مفاد مهم همانند کد متاع، بها، توضیح مختصر، مورد های رنگ، اندازه، آلبوم تصاویر، ویدئو و خلاصه مرتبه دهی یوزرها به مال یا این که پیوند حیث مشتریان را باید در بخش بالایی کاغذ قرار دهید، همینطور برای اینکه بتوانید از کل بخش های کاغذ به خیر و خوبی فایده ببرید؛ سایر برگه را میتوانید با جزئیاتی مثل عیب گیری و پژوهش، سکو متاع و مورد های ارسال لبریز فرمائید."
رنگ بندی وب سایت
مت تومازیفسکی گسترش دهنده تارنما و گرافیک در کمپانی فناوری های مایلز این نظریه را دارااست: " رنگ ها میتوانند یاری کننده ی خیر در موضوع تهییج عاطفه ها یوزرها باشند، همینطور با استعمال از آنها میگردد افزون تاکید را به خیر و خوبی در طراحی وب طراحی کرد. با کل خصوصیت های مثبتی که رنگ ها دارا هستند، درصورتیکه از رنگ های مختلف در کاغذ به کار گیری فرمایید، منجر فیض ضعیف و ناخوشایند میشود.
وقتی که میخواهید پالت رنگی خویش را بچینید، عملکرد فرمایید تنوع آنان را به 3 رنگ محصور نمایید. شایسته ترین کاری که میگردد اجرا بخشید، این میباشد که رنگ های مارک خویش را به همپا فام های متعدد آن استعمال فرمائید. همینطور می بایست این رویکرد را در مجموع تارنما نگهداری نمائید.
استعمال از تصاویر کیفیت خوب
ترویس بنت مدیریت ادله استودیو دیجیتا میگوید: "برای اینکه متاع شما به طور صحیح به مخاطب ارائه گردد، می بایست از چگونگی مناسب بهره مند بوده و به نحوی باشد که از مسافت ای مشخص و معلوم و زاویه ای مختلف اکران داده گردد.
با جاری ساختن این عمل در واقع شما به مخاطب این ذهنیت را منتقل میکنید، که در حالا خرید آن فرآورده میباشند. هرچه داده ها بیشتری از روش تصویر و کلیپ ارئه فرمائید، مشتری خوب میتواند در زمینهی آن فرآورده به فیض دلخواه دست پیدا نماید که: آری، این دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که دنبال آن بودم!"
تجارب کاربری چیست؟
در واقعیت تجارب کاربری یا این که UX مخفف واژه User Experience است. زمانی که استفاده کننده در درحال حاضر به کار گیری از تارنما، کالا، سیستم و .. باشد، به اخلاق، وضعیت و احساسات آن فرصت تجارب کاربری میگویند. هنگامی که میخواهید طراحی وب را استارت فرمائید، شایسته ترین وضعیت ممکن این میباشد که به احساسات و هیجانات یوزرها خویش اعتنا ویژه داشته باشید؛ تا بتوانید ورقه وب سایت بی نقصی به آنها ارائه کرده و آنهارا جذب خویش فرمایید.
پیاده سازی تجارب کاربری چیست؟
در آتی یوزرها مختلفی به وبسایت شما میآیند، هرمورد از آنها شم مختلفی دارا هستند و احساساتش با استفاده کننده دیگر بسیار متعدد میباشد. یکی موضوعات اساسی مشاجره تجربیات کاربری این میباشد که یوزرها زمانی وارد وب سایت میشوند چه رمانتیک را تجربیات می نمایند، یا این که چه احساساتی را دوست دارا هستند تجربیات نمایند.
شما تحت عنوان هر که طراح وب سایت میباشد، بایستی نیاز های یوزرها را شناخته و بتواند در پیاده سازی آنانرا پوشش دهید. برنامه ای که بتواند سبب تجارب خوب یوزرها یا این که حس آنها خواهد شد، در واقعیت برنامه ای میباشد که توانسته مباحث UX Design را به خیر طراحی کند.