loading...

طراحی سایت اختصاصی

بازدید : 9
دوشنبه 27 فروردين 1403 زمان : 11:26

نکات طلایی و بسیار مهمی که می بایست در صفحه آرایی نخستین یا این که مهم وب سایت رعایت فرمائید مشتمل بر مورد ها ذیل میباشند: طراحی سایت اختصاصی لوگو و برندینگ : حدودا هر اینترنت سایتی که مشاهده می‌کنید یک لوگو دارااست که به برندینگ آن امداد متعددی می نماید و سبب می گردد مشتریان آن را به خیال و خاطر بسپارند. در وب سایت های فارسی گویش در نصیب سمت راست کناره بالای برگه اولیه وب سایت قرار میگیرد و در وبسایت های انگلیسی گویش برعکس میباشد زیرا او‌لین جایی که دیده بازدید کننده به آن معطوف می‌گردد همین بخش میباشد. ولی می‌توانید لوگوی مارک خویش را در باطن منوهای وب سایت هم بگذارید. در هر شکل هر جایی که گزینش می‌کنید می بایست خیلی شل چشم خواهد شد و به اندازه کافی سایز آن تعالی باشد.
اسلایدر وبسایت یا این که نصیب Hero Section : اسلایدر در ورقه اولیه وبسایت که بعضی طراحان تارنما به آن کنیه Hero Section هم داده اند، تصویر گرانقدر یا این که تصویر اسلایدی میباشد که دقیقا پایین نوار منوها قرار میگیرد و مجموعاَ به بازدیدکنندگان میگوید که چه سرویس ها یا این که محصولاتی درین وبسایت ارائه میشود و چه هدفی داراست. نادرست تعالی بعضا اشخاص این میباشد که می پندارند این بخش تنها جنبه زیبایی دارااست.
دکمه های فراخوان یا این که CTA : هر تارنما غرض خاصی دارااست، بعضی اشخاص قصد دارا‌هستند تا ترازو خرید وبسایت آن ها فراتر برود، در حالتی‌که تارنما خبری یا این که آموزشی می‌باشند، مشترکین ایمیلی و ماهانه آن ها ارتقا پیدا نماید و غیره. راحتترین روش استعمال از دکمه های فراخوان یا این که CTA میباشد. این بخش ها می بایست رنگ متفاوتی نسبت به سایر اجزای وبسایت داشته باشند، متن جالب و تحریک کننده ای برای آنان گزینش گردیده باشد و مهمتر از کلیه اینکه در ورقه اولیه تارنما قرار گرفته باشند.
نوار منو با پیاده سازی ماهر : پیاده سازی ماهر نوار منوها (Navigation Bar) موجب می‌گردد تا رابط کاربری وبسایت شما و به کار گیری از آن خیلی ریلکس خواهد شد و رضایت مشتریان ارتقاء پیدا نماید. یوزرها از روش نوار منوها به قسمت های گوناگون وبسایت شما دسترسی پیدا می نمایند و در حالتی که سردرگم کننده باشد حتما نرخ تبدیل تارنما کاهش پیدا خواهد کرد. پس همان گونه که میبینید قسمت بسیار اصلی برگه نخستین تارنما به حساب آورده می شود مخصوصا برای تارنما های فروشگاهی که مجموعه بندی های متعددی دارا‌هستند.
گزینش رنگ : تعیین رنگ مطلوب برای کاغذ مهم تارنما بسیار دارای اهمیت میباشد به این دلیل‌که تجربیات کاربری و رضایت یوزرها را ارتقا میدهد و روی ذهن ها و احساسات بازدیدکنندگان تأثیر می‌گذارد. یک سری رنگ گزینش نمایید که سازگار با رنگ های تعیین گردیده برای لوگو و مارک باشد و در همگی قسمت های وب سایت از به عبارتی رنگ ها استعمال نمایید. اما برای CTA و منوها بایستی از رنگ های متعدد و تماما معلوم استعمال کنید. رنگ قضیه هم نباید روی خوانایی مطالب تاثیر منفی بگذارد.
خوانایی و جذابیت فونت : شاید چندان اصلی به حیث نرسد اما گزینش نوع فونت برای کاغذ نخستین وبسایت علامت دهنده استایل فردی و مدل کاری شماست. فونت انتخابی بایستی دیدنی و خوانایی خیلی خیر داشته باشد. دقت نمائید فونتی که گزینش میکنید برای بقیه قسمت های وب سایت هم استعمال شود پس اعتنا فرمائید.


لوگو و برندینگ و تصویر اسلایدر از مؤلفه های بسیار اصلی در کاغذ اولیه تارنما میباشند
مقبولیت اجتماعی : شیت مهم وبسایت می بایست شم اتکا در بازدید کننده تولید نماید مخصوصا که شغل تجاری داشته باشید. یکی‌از شایسته ترین رویه ها برای این شغل نشانه دادن معیار رضایت مشتریان پیشین و اظهار نظرها آنهاست. به همین ادله در برگه نخستین تارنما بخشی را بدین نصیب تخصیص دهید. همینطور کمپانی هایی که با شما همیاری دارا هستند می بایست در‌این نصیب علامت داده شوند که از لوگو آن‌ها استعمال می گردد.
معرفی خویش و نیروی کار ارشد تجارت : در شرایطی که به طور تیمی عمل می‌کنید یا این که شخصی، کاری فرمائید که حصول و کارتان را با رخ افراد ارشد آن بشناسند. برای دادن اینگونه اطلاعاتی به بازدیدکنندگان، کاغذ درباره ما، مطلوب ترین مکانی ست که داده ها مختصر و مفیدی ارائه فرمائید و داده ها تکمیلی را در آن ورقه وارد فرمائید. با این شیوه دستیابی و کارتان را هم خیلی حرفه‌ای نشانه داده اید و از طرفی دیدن مدیران یک تجارت برای مشتریان مدام جذابیت خاص خویش را دارااست. بعضی اشخاص آن را به صورت اسلایدر و بعضی نیز در انتهای وبسایت بدین گزینه می‌پردازند.
داده ها تماس : داده ها تماس یک تجارت نیز بسیار اصلی میباشد که بایستی در انتهای بخش برگه اساسی وب سایت به آن بپردازید و در کاغذ تماس با ما کاملا اشاره نمائید. حتی بعضا وبسایت ها شماره تماس لازم مشتریان را در سمت چپ کناره بالای برگه نخستین تارنما درج می نمایند.
پیوند شبکه‌های‌مردمی : پیوند شبکه های مردمی آیتم دیگری میباشد که می بایست در برگه اساسی وب سایت به آن پرداخته گردد تا مشتریان خیلی شل بتوانند در همگی شبکه‌های‌عمومی که فعالیت می کند به شما دسترسی داشته باشند. معمولا در بخش فوتر کاغذ اولیه، لینک و پیوند شبکه‌های‌اجتماعی به هیبت لوگو آن ها درج می‌گردد.

نکات طلایی و بسیار مهمی که می بایست در صفحه آرایی نخستین یا این که مهم وب سایت رعایت فرمائید مشتمل بر مورد ها ذیل میباشند: طراحی سایت اختصاصی لوگو و برندینگ : حدودا هر اینترنت سایتی که مشاهده می‌کنید یک لوگو دارااست که به برندینگ آن امداد متعددی می نماید و سبب می گردد مشتریان آن را به خیال و خاطر بسپارند. در وب سایت های فارسی گویش در نصیب سمت راست کناره بالای برگه اولیه وب سایت قرار میگیرد و در وبسایت های انگلیسی گویش برعکس میباشد زیرا او‌لین جایی که دیده بازدید کننده به آن معطوف می‌گردد همین بخش میباشد. ولی می‌توانید لوگوی مارک خویش را در باطن منوهای وب سایت هم بگذارید. در هر شکل هر جایی که گزینش می‌کنید می بایست خیلی شل چشم خواهد شد و به اندازه کافی سایز آن تعالی باشد.
اسلایدر وبسایت یا این که نصیب Hero Section : اسلایدر در ورقه اولیه وبسایت که بعضی طراحان تارنما به آن کنیه Hero Section هم داده اند، تصویر گرانقدر یا این که تصویر اسلایدی میباشد که دقیقا پایین نوار منوها قرار میگیرد و مجموعاَ به بازدیدکنندگان میگوید که چه سرویس ها یا این که محصولاتی درین وبسایت ارائه میشود و چه هدفی داراست. نادرست تعالی بعضا اشخاص این میباشد که می پندارند این بخش تنها جنبه زیبایی دارااست.
دکمه های فراخوان یا این که CTA : هر تارنما غرض خاصی دارااست، بعضی اشخاص قصد دارا‌هستند تا ترازو خرید وبسایت آن ها فراتر برود، در حالتی‌که تارنما خبری یا این که آموزشی می‌باشند، مشترکین ایمیلی و ماهانه آن ها ارتقا پیدا نماید و غیره. راحتترین روش استعمال از دکمه های فراخوان یا این که CTA میباشد. این بخش ها می بایست رنگ متفاوتی نسبت به سایر اجزای وبسایت داشته باشند، متن جالب و تحریک کننده ای برای آنان گزینش گردیده باشد و مهمتر از کلیه اینکه در ورقه اولیه تارنما قرار گرفته باشند.
نوار منو با پیاده سازی ماهر : پیاده سازی ماهر نوار منوها (Navigation Bar) موجب می‌گردد تا رابط کاربری وبسایت شما و به کار گیری از آن خیلی ریلکس خواهد شد و رضایت مشتریان ارتقاء پیدا نماید. یوزرها از روش نوار منوها به قسمت های گوناگون وبسایت شما دسترسی پیدا می نمایند و در حالتی که سردرگم کننده باشد حتما نرخ تبدیل تارنما کاهش پیدا خواهد کرد. پس همان گونه که میبینید قسمت بسیار اصلی برگه نخستین تارنما به حساب آورده می شود مخصوصا برای تارنما های فروشگاهی که مجموعه بندی های متعددی دارا‌هستند.
گزینش رنگ : تعیین رنگ مطلوب برای کاغذ مهم تارنما بسیار دارای اهمیت میباشد به این دلیل‌که تجربیات کاربری و رضایت یوزرها را ارتقا میدهد و روی ذهن ها و احساسات بازدیدکنندگان تأثیر می‌گذارد. یک سری رنگ گزینش نمایید که سازگار با رنگ های تعیین گردیده برای لوگو و مارک باشد و در همگی قسمت های وب سایت از به عبارتی رنگ ها استعمال نمایید. اما برای CTA و منوها بایستی از رنگ های متعدد و تماما معلوم استعمال کنید. رنگ قضیه هم نباید روی خوانایی مطالب تاثیر منفی بگذارد.
خوانایی و جذابیت فونت : شاید چندان اصلی به حیث نرسد اما گزینش نوع فونت برای کاغذ نخستین وبسایت علامت دهنده استایل فردی و مدل کاری شماست. فونت انتخابی بایستی دیدنی و خوانایی خیلی خیر داشته باشد. دقت نمائید فونتی که گزینش میکنید برای بقیه قسمت های وب سایت هم استعمال شود پس اعتنا فرمائید.


لوگو و برندینگ و تصویر اسلایدر از مؤلفه های بسیار اصلی در کاغذ اولیه تارنما میباشند
مقبولیت اجتماعی : شیت مهم وبسایت می بایست شم اتکا در بازدید کننده تولید نماید مخصوصا که شغل تجاری داشته باشید. یکی‌از شایسته ترین رویه ها برای این شغل نشانه دادن معیار رضایت مشتریان پیشین و اظهار نظرها آنهاست. به همین ادله در برگه نخستین تارنما بخشی را بدین نصیب تخصیص دهید. همینطور کمپانی هایی که با شما همیاری دارا هستند می بایست در‌این نصیب علامت داده شوند که از لوگو آن‌ها استعمال می گردد.
معرفی خویش و نیروی کار ارشد تجارت : در شرایطی که به طور تیمی عمل می‌کنید یا این که شخصی، کاری فرمائید که حصول و کارتان را با رخ افراد ارشد آن بشناسند. برای دادن اینگونه اطلاعاتی به بازدیدکنندگان، کاغذ درباره ما، مطلوب ترین مکانی ست که داده ها مختصر و مفیدی ارائه فرمائید و داده ها تکمیلی را در آن ورقه وارد فرمائید. با این شیوه دستیابی و کارتان را هم خیلی حرفه‌ای نشانه داده اید و از طرفی دیدن مدیران یک تجارت برای مشتریان مدام جذابیت خاص خویش را دارااست. بعضی اشخاص آن را به صورت اسلایدر و بعضی نیز در انتهای وبسایت بدین گزینه می‌پردازند.
داده ها تماس : داده ها تماس یک تجارت نیز بسیار اصلی میباشد که بایستی در انتهای بخش برگه اساسی وب سایت به آن بپردازید و در کاغذ تماس با ما کاملا اشاره نمائید. حتی بعضا وبسایت ها شماره تماس لازم مشتریان را در سمت چپ کناره بالای برگه نخستین تارنما درج می نمایند.
پیوند شبکه‌های‌مردمی : پیوند شبکه های مردمی آیتم دیگری میباشد که می بایست در برگه اساسی وب سایت به آن پرداخته گردد تا مشتریان خیلی شل بتوانند در همگی شبکه‌های‌عمومی که فعالیت می کند به شما دسترسی داشته باشند. معمولا در بخش فوتر کاغذ اولیه، لینک و پیوند شبکه‌های‌اجتماعی به هیبت لوگو آن ها درج می‌گردد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 209
  • بازدید سال : 2365
  • بازدید کلی : 3941
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی