loading...

طراحی سایت اختصاصی

بازدید : 31
شنبه 27 آبان 1402 زمان : 10:32


داده ها تماس را در فوتر وبسایت درج نمایید
به طبع می‌خواهید روش های ارتباطی خویش را به مراد دسترسی سهل در دست استفاده کننده قرار دهید تا تعامل را ارتقاء دهید.به همین ادله پاورقی در اکثر اوقات وب سایت ها دربردارنده داده ها تماس و راه و روش های ارتباطی مانند پست الکترونیک تجاری، تلفن اثبات و شماره یاور یا این که حتی درس پستی میباشد. یا این که حتی میتوانید از یک پیوند به کارگیری نمایید که استفاده کننده طراحی سایت اختصاصی را به برگه تماس با ما هدایت می نماید.

آیکن های شبکه‌های‌مردمی خویش را در فوتر قرار دهید
قرار دادن آیکن های شبکه های عمومی در پاورقی تارنما راهی برای دسترسی مخاطب به شما و استخراج و کارتان در بقیه پلتفرم هاست. بنابراین ضمن دسترسی آسوده و معرفی خودتان به مخاطب، قابلیت بالا رفتن تعداد فالورهایتان در‌این کانال ها را نیز ارتقا داده اید.
تکنیک Hero Header چیست؟
زمانی وارد یک تارنما ماهر میشوید، به احتمال بسیار زیاد یک تصویر کیفیت بالا همدم با متن را در به عبارتی نگاه اولیه مشاهده می‌کنید. این تصویر ممکن میباشد یک عکس اثبات، متحرک یا این که یک کلیپ باشد. این تصویر به عبارتی هیرو هدر میباشد که در شرایطی که عالی و حرفه‌ای پیاده سازی گردیده باشد در استفاده کننده عشق ساخت می نماید. در دفعه اولیه آنگاه بصری هیرو هدر برای وب سایت اساسی میباشد چون سبب ساز تولید عشق در مخاطب و جذب وی میشود. در دفعه دوم، هیرو هدر قادر است انتخاب کننده تم تارنما شما باشد. نباید فراموش کرد که یوزرها بعداز ورود به تارنما به‌سرعت در باب آن قضاوت می نمایند براین اساس هیرو این مجال را به شما میدهد که در پهنا چندین ثانیه منجر ساخت عشق در استفاده کننده وبسایت تان گردید. به عبارت دیگر هیرو هدر حرفه‌ای، چگونگی ساخت وب سایت را تقویت کرده و میتواند منجر پشت گرمی استفاده کننده گردد.

Hero Header ماهر چه خصوصیت های دارااست؟
به جثارت می قدرت اظهار‌کرد داشتن یک هیرو هدر حرفه‌ای و دیدنی از حق تقدم های هر وبسایت موفقی میباشد و یکی تکنیک های اساسی در طراحی وب سایت میباشد. همان طور که برای پیاده سازی و ساخت‌و‌ساز یک جلد کتاب ماهر یا این که یک تشکیل داد یک تبلیغ جالب، تکنیک هایی وجود دارااست، در پیاده سازی و ایجاد کرد یک هیرو دوست داشتنی نیز نکاتی وجود داراست که با رعایت کردن آن ها می قدرت یک هیرو فوق العاده ایجاد کرد. درپی به مهمترین نکات اشاره می‌کنیم:

۱. دربین Hero Header و CTA تارنما تعادل برقرار نمائید.
صحت دارد که هیرو هدر بایستی کارکشته باشد و استفاده کننده را جذب نماید، ولی نباید محتوای وبسایت شمارا ذیل الشعاع قرار دهد. در واقع غرض هیرو هدر این میباشد که به چشم شدن آنچه شما ارائه می‌کنید یاری دهد و با پررنگ کردن پیام وبسایت شما، مخاطب را وا داراست کاری که شما میخواهید را اجرا دهد (CTA). یک هیرو بهتر و کیفیت خوب در عین اینکه استفاده کننده را به سمت CTA سوق میدهد تم و لحن وب سایت شمارا نیز می سازد. هیرو هدر پیام وب سایت یا این که CTA تارنما را کمرنگ نمی نماید بلکه مضمون‌ آنان‌را تقویت می نماید. به کارگیری از یک عکس متعادل برای هیرو هدر و USP به یوزرها تارنما شما می نماید آنچه را که کاوش می نمایند، پیدا نمایند و برای شان، تجربیات دیداری لذت بخشی را مهیا می نماید.

۲. با استعمال از هیرو هدر تارنما، مغایرت (Contrast) ساخت فرمائید
به به عبارتی اندازه که منطبق در بین هیرو با CTA و پیام وبسایت اصلی میباشد، ساخت‌و‌ساز مغایرت میان هیرو و CTA نیز عنایت دارااست. مخفی کردن تصادفی نقاط فروش در پیاده سازی هیرو اشتباهی میباشد که به سهولت واقعه می افتد. شما قصد دارید که استفاده کننده به راحتی CTA و USP شمارا ببینند به همین برهان ساخت کنتراست نکته مهمی میباشد که در هنگام ایجاد کرد یک هیرو ماهر می بایست به آن اعتنا کافی داشته باشید و رعایت نمائید. تضادومغایرت در میان CTA و تصاویر اثر مثبت چشمگیری بر جریان تارنما شما داراست که سبب به نرخ تبدیل (CTR) فراتر میگردد. هیرو هدر سایت شما میتواند در عین اینکه با یک تصویر دیدنی به یوزرها تان خوشامد میگوید آن‌ها را به سمت چیزی که می‌جویند ارشادوراهنمایی نماید.

۳. خلأ (سپید)، فضای مفیدی میباشد
فضای سپید مخلوط گردیده با یک هیرو هدر جالب، شایسته ترین شیوه برای تاثیرگذاری اول میباشد. فضای سپید می‌تواند مطابقت و هامونی بیشتری به مجموع فضای وب سایت شما ببخشد. همینطور مورد خیر برای ساخت تعادل در دیده استفاده کننده و بیننده میباشد که اثر گذاری بسیار بالایی داراست. براین اساس در صورتیکه پیرو راهی میگردید تا یک تارنما قشنگ و تاثیرگذار پیاده سازی فرمائید، از Hero Header های جذابی که فضای سپید دارا‌هستند غافل نشوید چون تکنیک فوق العاده ای برای جذب استفاده کننده میباشد.

۴. هرو هدر متحرک، قهرمان دوپینگ میباشد!
برای لحظه ای اصول پیاده سازی را کنار بگذارید، اضافه کردن مقداری تحرک به بنر وب سایت شایسته ترین مورد برای اضافه کردن مقداری هیجان به پیاده سازی شماست. این نکته معمولی البته بسیار کاربردی میباشد. کارتون به استفاده کننده احساس انرژی و تحرک را به مخاطب القا می نماید و منجر جذب کاربرانی می‌گردد که برای نخستین دفعه وارد تارنما شما گردیده اند. در غایت اضافه کردن مقداری تحرک به پیاده سازی، میتواند راهی برای ساخت هیجان در مخاطب باشد، به این معنا که نرخ پریدن را مطمئنا معدود و کلیک را بیشتر می نماید.

۵. از ابر قهرمان ها (Doodles) استعمال نمائید
اشکار میباشد که ما از تصاویر خارق العاده و هنرمندانه خوش مان میاید و به همین برهان استعمال از Doodles را سفارش می‌کنیم. تصاویر Doodles نحوه بسیار دوستداشتنی و تاثیرگذاری برای پیاده سازی Hero Header میباشد و موسسات بزرگی همانند تمایل چیمپ و ادوبی درطراحی هرو هدرهای خویش از آن سود میبرند. برخلاف تصاویر که اثبات و تغییر‌و تحول ناپذیر می‌باشند، طرح ها و تصاویر دودل منعطف بوده و می قدرت آنها‌را تغییر و تحول اعطا کرد. ضمن این، مزیت دیگر به کار گیری از طرح یا این که تصاویر دودل این میباشد که به شما قابلیت میدهد یک مدل و استایل خاص برای تک تک وب سایت خویش ساخت و ساز نمائید. همینطور به کارگیری از تصاویر دودل به طراحان اذن می‌دهد در اجزا و ارکان تغییر و تحول تولید کرده و شایسته ترین طرح ممکن را برای وبسایت ارائه دهند.


داده ها تماس را در فوتر وبسایت درج نمایید
به طبع می‌خواهید روش های ارتباطی خویش را به مراد دسترسی سهل در دست استفاده کننده قرار دهید تا تعامل را ارتقاء دهید.به همین ادله پاورقی در اکثر اوقات وب سایت ها دربردارنده داده ها تماس و راه و روش های ارتباطی مانند پست الکترونیک تجاری، تلفن اثبات و شماره یاور یا این که حتی درس پستی میباشد. یا این که حتی میتوانید از یک پیوند به کارگیری نمایید که استفاده کننده طراحی سایت اختصاصی را به برگه تماس با ما هدایت می نماید.

آیکن های شبکه‌های‌مردمی خویش را در فوتر قرار دهید
قرار دادن آیکن های شبکه های عمومی در پاورقی تارنما راهی برای دسترسی مخاطب به شما و استخراج و کارتان در بقیه پلتفرم هاست. بنابراین ضمن دسترسی آسوده و معرفی خودتان به مخاطب، قابلیت بالا رفتن تعداد فالورهایتان در‌این کانال ها را نیز ارتقا داده اید.
تکنیک Hero Header چیست؟
زمانی وارد یک تارنما ماهر میشوید، به احتمال بسیار زیاد یک تصویر کیفیت بالا همدم با متن را در به عبارتی نگاه اولیه مشاهده می‌کنید. این تصویر ممکن میباشد یک عکس اثبات، متحرک یا این که یک کلیپ باشد. این تصویر به عبارتی هیرو هدر میباشد که در شرایطی که عالی و حرفه‌ای پیاده سازی گردیده باشد در استفاده کننده عشق ساخت می نماید. در دفعه اولیه آنگاه بصری هیرو هدر برای وب سایت اساسی میباشد چون سبب ساز تولید عشق در مخاطب و جذب وی میشود. در دفعه دوم، هیرو هدر قادر است انتخاب کننده تم تارنما شما باشد. نباید فراموش کرد که یوزرها بعداز ورود به تارنما به‌سرعت در باب آن قضاوت می نمایند براین اساس هیرو این مجال را به شما میدهد که در پهنا چندین ثانیه منجر ساخت عشق در استفاده کننده وبسایت تان گردید. به عبارت دیگر هیرو هدر حرفه‌ای، چگونگی ساخت وب سایت را تقویت کرده و میتواند منجر پشت گرمی استفاده کننده گردد.

Hero Header ماهر چه خصوصیت های دارااست؟
به جثارت می قدرت اظهار‌کرد داشتن یک هیرو هدر حرفه‌ای و دیدنی از حق تقدم های هر وبسایت موفقی میباشد و یکی تکنیک های اساسی در طراحی وب سایت میباشد. همان طور که برای پیاده سازی و ساخت‌و‌ساز یک جلد کتاب ماهر یا این که یک تشکیل داد یک تبلیغ جالب، تکنیک هایی وجود دارااست، در پیاده سازی و ایجاد کرد یک هیرو دوست داشتنی نیز نکاتی وجود داراست که با رعایت کردن آن ها می قدرت یک هیرو فوق العاده ایجاد کرد. درپی به مهمترین نکات اشاره می‌کنیم:

۱. دربین Hero Header و CTA تارنما تعادل برقرار نمائید.
صحت دارد که هیرو هدر بایستی کارکشته باشد و استفاده کننده را جذب نماید، ولی نباید محتوای وبسایت شمارا ذیل الشعاع قرار دهد. در واقع غرض هیرو هدر این میباشد که به چشم شدن آنچه شما ارائه می‌کنید یاری دهد و با پررنگ کردن پیام وبسایت شما، مخاطب را وا داراست کاری که شما میخواهید را اجرا دهد (CTA). یک هیرو بهتر و کیفیت خوب در عین اینکه استفاده کننده را به سمت CTA سوق میدهد تم و لحن وب سایت شمارا نیز می سازد. هیرو هدر پیام وب سایت یا این که CTA تارنما را کمرنگ نمی نماید بلکه مضمون‌ آنان‌را تقویت می نماید. به کارگیری از یک عکس متعادل برای هیرو هدر و USP به یوزرها تارنما شما می نماید آنچه را که کاوش می نمایند، پیدا نمایند و برای شان، تجربیات دیداری لذت بخشی را مهیا می نماید.

۲. با استعمال از هیرو هدر تارنما، مغایرت (Contrast) ساخت فرمائید
به به عبارتی اندازه که منطبق در بین هیرو با CTA و پیام وبسایت اصلی میباشد، ساخت‌و‌ساز مغایرت میان هیرو و CTA نیز عنایت دارااست. مخفی کردن تصادفی نقاط فروش در پیاده سازی هیرو اشتباهی میباشد که به سهولت واقعه می افتد. شما قصد دارید که استفاده کننده به راحتی CTA و USP شمارا ببینند به همین برهان ساخت کنتراست نکته مهمی میباشد که در هنگام ایجاد کرد یک هیرو ماهر می بایست به آن اعتنا کافی داشته باشید و رعایت نمائید. تضادومغایرت در میان CTA و تصاویر اثر مثبت چشمگیری بر جریان تارنما شما داراست که سبب به نرخ تبدیل (CTR) فراتر میگردد. هیرو هدر سایت شما میتواند در عین اینکه با یک تصویر دیدنی به یوزرها تان خوشامد میگوید آن‌ها را به سمت چیزی که می‌جویند ارشادوراهنمایی نماید.

۳. خلأ (سپید)، فضای مفیدی میباشد
فضای سپید مخلوط گردیده با یک هیرو هدر جالب، شایسته ترین شیوه برای تاثیرگذاری اول میباشد. فضای سپید می‌تواند مطابقت و هامونی بیشتری به مجموع فضای وب سایت شما ببخشد. همینطور مورد خیر برای ساخت تعادل در دیده استفاده کننده و بیننده میباشد که اثر گذاری بسیار بالایی داراست. براین اساس در صورتیکه پیرو راهی میگردید تا یک تارنما قشنگ و تاثیرگذار پیاده سازی فرمائید، از Hero Header های جذابی که فضای سپید دارا‌هستند غافل نشوید چون تکنیک فوق العاده ای برای جذب استفاده کننده میباشد.

۴. هرو هدر متحرک، قهرمان دوپینگ میباشد!
برای لحظه ای اصول پیاده سازی را کنار بگذارید، اضافه کردن مقداری تحرک به بنر وب سایت شایسته ترین مورد برای اضافه کردن مقداری هیجان به پیاده سازی شماست. این نکته معمولی البته بسیار کاربردی میباشد. کارتون به استفاده کننده احساس انرژی و تحرک را به مخاطب القا می نماید و منجر جذب کاربرانی می‌گردد که برای نخستین دفعه وارد تارنما شما گردیده اند. در غایت اضافه کردن مقداری تحرک به پیاده سازی، میتواند راهی برای ساخت هیجان در مخاطب باشد، به این معنا که نرخ پریدن را مطمئنا معدود و کلیک را بیشتر می نماید.

۵. از ابر قهرمان ها (Doodles) استعمال نمائید
اشکار میباشد که ما از تصاویر خارق العاده و هنرمندانه خوش مان میاید و به همین برهان استعمال از Doodles را سفارش می‌کنیم. تصاویر Doodles نحوه بسیار دوستداشتنی و تاثیرگذاری برای پیاده سازی Hero Header میباشد و موسسات بزرگی همانند تمایل چیمپ و ادوبی درطراحی هرو هدرهای خویش از آن سود میبرند. برخلاف تصاویر که اثبات و تغییر‌و تحول ناپذیر می‌باشند، طرح ها و تصاویر دودل منعطف بوده و می قدرت آنها‌را تغییر و تحول اعطا کرد. ضمن این، مزیت دیگر به کار گیری از طرح یا این که تصاویر دودل این میباشد که به شما قابلیت میدهد یک مدل و استایل خاص برای تک تک وب سایت خویش ساخت و ساز نمائید. همینطور به کارگیری از تصاویر دودل به طراحان اذن می‌دهد در اجزا و ارکان تغییر و تحول تولید کرده و شایسته ترین طرح ممکن را برای وبسایت ارائه دهند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 220
  • بازدید سال : 2376
  • بازدید کلی : 3952
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی