loading...

طراحی سایت اختصاصی

بازدید : 19
دوشنبه 24 مهر 1402 زمان : 12:56


7 نکته درمورد نقش برنامه کودکان در ساخت وب سایت
هنگامی که کارتون ها وارد ساخت سایت شدند چیزی بیشتراز یک جلوه گرافیکی جذاب محسوب نمی شدند و غیر از درگیر کردن استفاده کننده ، اثر طراحی سایت اختصاصی دیگری در ساخت سایت نداشتند.

البته به طور همزمان با بسط دنیای اینترنت و سریعتر شدن دسترستی به وب، باصرفه شدن پهنای باند و همینطور عالی و قویتر شدن مرورگرها، برنامه خردسالان ها تبدیل به ارکان مهمتری در طراحی وب شدند.عناصری که وقتی فقط کناره ای از یک تارنما را در دست داشتند امروزه تبدیل به یک کدام از مفاد اصلی و اساسی در پیاده سازی اکثر اوقات وب سایت ها گردیدند.

امروزه برنامه کودک و جلوه های متحرک یکی‌از قسمت های مهم در ساخت وب سایت و دیدنی نمودن آنان به حساب آورده می شود و در نظر نگرفتن آن منجر می گردد وبسایت شما دیرین و فارغ از به کار گیری به حیث رسد.

این نوشته‌علمی درخصوص 7 کاربرد عملی انیمشن ها در ساخت سایت های امروزی و همینطور راجع به شیوه های بکارگیری و استعمال از آنان و در ضمن اثر آن بر بهینه سازی و بهنیه سازی تارنما دعوا خواهد کرد.

1- جلب دقت

تا کنون دانش اثبات کرده که "جنبش" سبب ساز جلب دقت می گردد.این مکانیزمِ بیولوژیکِ ما مرتبط با زمان تعقیب و شکار در قرن های قبل میباشد.درواقع برای این مکانیزم نگاه کردن به گوشه و کنار در یک بیشه خطرناک تفاوتی با نگاه کردن به ورقه مانیتور ندارد.

در صورتی اکثر قسمت های یک تارنما ایستا و سوای جنبش باشد، ناخودگاه دیده آدم به سمت نصیب متحرک خواهد رفت.این خصوصیت میتواند برای زیر اثر قرار دادن یوزرها یا این که ساخت یک سلسه مراتب بصری مصرف شود.کارتن ها در طراحی وب برای هشدار به مخابان درین موردها موءثر می‌باشند :

· خبر نو، پیام نو ، بروزرسانی و ...

· خصوصیت های نو یا این که صفحه ها تازه

· ساخت‌و‌ساز یک مسیر معین برای بردن مخاطب به پروسه آنگاه

برنامه خردسالان ها ابزاری بسیار مطلوب برای پند می‌باشند.از روش ایمیشن ها می شود به سوال های استفاده کننده نظیر : "چه بکنم" و " به کجا بروم" پیش از اینکه به هیچ عنوان از سوی او پرسیده شوند جواب اعطا کرد.

2- فراگیری

اذن دهید مثالی بزنیم. در یک نرم افزار تلفن همراه استفاده کننده یک منو را می بندد و درین لحظه یک برنامه کودک به عنوان مثال بصورت یک فِلِش از سمت چپ به براست ظواهر می‌گردد.این نشان به مخاطب علامت میدهد که با کشیدن انگشت خویش از سمت چپ کاغذ و در جهت فِلِش میتواند مجدد منو را گشوده نماید.

به کارگیری درست از جلوه های انیمیشنی در طراحی وب سایت قادر است عالی و موثرتر از هرگونه کلمه و واژه یا این که تصویر ثابتی به بیننده چیزی را خاطر بدهد.

برنامه کودکان هایی که بصورت هاور(Hover) پیاده سازی می‌شوند بیشترین استعمال را در طراحی وب سایت و برای فراگیری دارا هستند.برنامه کودکان هاور بدین مضمون‌ میباشد که هنگامی نشانگر ماوس خویش را روی قسمتی از سایت قرار دهید آن بخش یا این که شی ء باطن وبسایت تغییر تحول رنگ دهد یا این که استارت به جنبش کند.وقتی که‌این حادثه می افتد مخاطب میفهمد این نصیب یکی قسمت های تعاملی تارنما میباشد که قرار میباشد چیزی را به او بفهماند.

یک از نقش های مهم هاورها در طراحی وب این میباشد به استفاده کننده این نکته را بفهماند که‌این نصیب از تارنما دربردارنده داده ها و یا این که یک قسمت تعاملی میباشد.

3- اعمال تغییرات بصورت جاری

تغییر و تحول شرایط هایی که در وب سایت چهره میدهد بایستی تا مکان قابلیت بصورت جاری صورت بپذیرد.یک کدام از شایسته ترین خط مش امور برای این مورد پیاده سازی برنامه کودکان های مطلوب میباشد به طوری که لحظه های گذار از حالتی به وضعیت دیگر را براین استفاده کننده سرازیر و جالب کند. ابدا معمولی و خوشایند وجود ندارد که برای مثال در یک سایت سرگرم تماشای یک منزل باشیم و ناگهان تصویر آن منزل تبدیل به یک کودک گربه در هم اکنون بازی خواهد شد! چنین تغییر تحول موقعیت های کم آب به تجارب کاربری از تارنما(UX) جراحت می‌زند و می بایست برای اجتناب از این زمینه از انیمیش در طراح وبسایت به نحوی استفاده کرد که منجر سرازیر شدن تغییر تحول و تحولات وب سایت شود

بکارگیری انیمیش ها به خواسته تغییر و تحول وضعیت ها هنگام طراحی وب سایت منجر جالب خیس شدن و همینطور ساخت‌و‌ساز حس عالی در مخاطب می‌گردد.

4- بهبود کاربری در موبایل های گوشی

واقعیت این میباشد که هنگامی که با تلفن همراه گوشی اتومات و یا این که بازی می‌کنیم اینکه فکرمی‌کنیم موادسازنده آن را خودمان جابجا می‌کنیم و از دربین صفحات گوناگون عبور می‌کنیم یک توهم میباشد.توهمی که بوسیله برنامه کودک ها ساخت گردیده.

در واقع فعالیت با تلفن همراه های تلفن همراه سوای وجود این انیمیش ها بسیار خسته کننده خواهد بود.به عنوان مثال به ساخت‌و‌ساز موج وقتی که با انگشت خویش روی کاغذ موبایل تلفن همراه خویش ضربه می زنید اعتنا فرمائید.همین برنامه کودکان خرد منجر جذابیت بیشتر فعالیت با گوشی می‌شود و سبب ساز میگردد فکر کنید موبایل تلفن همراه شما چیزی بیشتراز یک دستگاه الکتریکی بی آلایش میباشد.در واقع قسمت مهمی از هوشمند قرائت تلفن همراه های نو بدلیل به کار گیری از برنامه کودک در پیاده سازی قابل انعطاف افزارهای مرتبط با آن است.


7 نکته درمورد نقش برنامه کودکان در ساخت وب سایت
هنگامی که کارتون ها وارد ساخت سایت شدند چیزی بیشتراز یک جلوه گرافیکی جذاب محسوب نمی شدند و غیر از درگیر کردن استفاده کننده ، اثر طراحی سایت اختصاصی دیگری در ساخت سایت نداشتند.

البته به طور همزمان با بسط دنیای اینترنت و سریعتر شدن دسترستی به وب، باصرفه شدن پهنای باند و همینطور عالی و قویتر شدن مرورگرها، برنامه خردسالان ها تبدیل به ارکان مهمتری در طراحی وب شدند.عناصری که وقتی فقط کناره ای از یک تارنما را در دست داشتند امروزه تبدیل به یک کدام از مفاد اصلی و اساسی در پیاده سازی اکثر اوقات وب سایت ها گردیدند.

امروزه برنامه کودک و جلوه های متحرک یکی‌از قسمت های مهم در ساخت وب سایت و دیدنی نمودن آنان به حساب آورده می شود و در نظر نگرفتن آن منجر می گردد وبسایت شما دیرین و فارغ از به کار گیری به حیث رسد.

این نوشته‌علمی درخصوص 7 کاربرد عملی انیمشن ها در ساخت سایت های امروزی و همینطور راجع به شیوه های بکارگیری و استعمال از آنان و در ضمن اثر آن بر بهینه سازی و بهنیه سازی تارنما دعوا خواهد کرد.

1- جلب دقت

تا کنون دانش اثبات کرده که "جنبش" سبب ساز جلب دقت می گردد.این مکانیزمِ بیولوژیکِ ما مرتبط با زمان تعقیب و شکار در قرن های قبل میباشد.درواقع برای این مکانیزم نگاه کردن به گوشه و کنار در یک بیشه خطرناک تفاوتی با نگاه کردن به ورقه مانیتور ندارد.

در صورتی اکثر قسمت های یک تارنما ایستا و سوای جنبش باشد، ناخودگاه دیده آدم به سمت نصیب متحرک خواهد رفت.این خصوصیت میتواند برای زیر اثر قرار دادن یوزرها یا این که ساخت یک سلسه مراتب بصری مصرف شود.کارتن ها در طراحی وب برای هشدار به مخابان درین موردها موءثر می‌باشند :

· خبر نو، پیام نو ، بروزرسانی و ...

· خصوصیت های نو یا این که صفحه ها تازه

· ساخت‌و‌ساز یک مسیر معین برای بردن مخاطب به پروسه آنگاه

برنامه خردسالان ها ابزاری بسیار مطلوب برای پند می‌باشند.از روش ایمیشن ها می شود به سوال های استفاده کننده نظیر : "چه بکنم" و " به کجا بروم" پیش از اینکه به هیچ عنوان از سوی او پرسیده شوند جواب اعطا کرد.

2- فراگیری

اذن دهید مثالی بزنیم. در یک نرم افزار تلفن همراه استفاده کننده یک منو را می بندد و درین لحظه یک برنامه کودک به عنوان مثال بصورت یک فِلِش از سمت چپ به براست ظواهر می‌گردد.این نشان به مخاطب علامت میدهد که با کشیدن انگشت خویش از سمت چپ کاغذ و در جهت فِلِش میتواند مجدد منو را گشوده نماید.

به کارگیری درست از جلوه های انیمیشنی در طراحی وب سایت قادر است عالی و موثرتر از هرگونه کلمه و واژه یا این که تصویر ثابتی به بیننده چیزی را خاطر بدهد.

برنامه کودکان هایی که بصورت هاور(Hover) پیاده سازی می‌شوند بیشترین استعمال را در طراحی وب سایت و برای فراگیری دارا هستند.برنامه کودکان هاور بدین مضمون‌ میباشد که هنگامی نشانگر ماوس خویش را روی قسمتی از سایت قرار دهید آن بخش یا این که شی ء باطن وبسایت تغییر تحول رنگ دهد یا این که استارت به جنبش کند.وقتی که‌این حادثه می افتد مخاطب میفهمد این نصیب یکی قسمت های تعاملی تارنما میباشد که قرار میباشد چیزی را به او بفهماند.

یک از نقش های مهم هاورها در طراحی وب این میباشد به استفاده کننده این نکته را بفهماند که‌این نصیب از تارنما دربردارنده داده ها و یا این که یک قسمت تعاملی میباشد.

3- اعمال تغییرات بصورت جاری

تغییر و تحول شرایط هایی که در وب سایت چهره میدهد بایستی تا مکان قابلیت بصورت جاری صورت بپذیرد.یک کدام از شایسته ترین خط مش امور برای این مورد پیاده سازی برنامه کودکان های مطلوب میباشد به طوری که لحظه های گذار از حالتی به وضعیت دیگر را براین استفاده کننده سرازیر و جالب کند. ابدا معمولی و خوشایند وجود ندارد که برای مثال در یک سایت سرگرم تماشای یک منزل باشیم و ناگهان تصویر آن منزل تبدیل به یک کودک گربه در هم اکنون بازی خواهد شد! چنین تغییر تحول موقعیت های کم آب به تجارب کاربری از تارنما(UX) جراحت می‌زند و می بایست برای اجتناب از این زمینه از انیمیش در طراح وبسایت به نحوی استفاده کرد که منجر سرازیر شدن تغییر تحول و تحولات وب سایت شود

بکارگیری انیمیش ها به خواسته تغییر و تحول وضعیت ها هنگام طراحی وب سایت منجر جالب خیس شدن و همینطور ساخت‌و‌ساز حس عالی در مخاطب می‌گردد.

4- بهبود کاربری در موبایل های گوشی

واقعیت این میباشد که هنگامی که با تلفن همراه گوشی اتومات و یا این که بازی می‌کنیم اینکه فکرمی‌کنیم موادسازنده آن را خودمان جابجا می‌کنیم و از دربین صفحات گوناگون عبور می‌کنیم یک توهم میباشد.توهمی که بوسیله برنامه کودک ها ساخت گردیده.

در واقع فعالیت با تلفن همراه های تلفن همراه سوای وجود این انیمیش ها بسیار خسته کننده خواهد بود.به عنوان مثال به ساخت‌و‌ساز موج وقتی که با انگشت خویش روی کاغذ موبایل تلفن همراه خویش ضربه می زنید اعتنا فرمائید.همین برنامه کودکان خرد منجر جذابیت بیشتر فعالیت با گوشی می‌شود و سبب ساز میگردد فکر کنید موبایل تلفن همراه شما چیزی بیشتراز یک دستگاه الکتریکی بی آلایش میباشد.در واقع قسمت مهمی از هوشمند قرائت تلفن همراه های نو بدلیل به کار گیری از برنامه کودک در پیاده سازی قابل انعطاف افزارهای مرتبط با آن است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 216
  • بازدید سال : 2372
  • بازدید کلی : 3948
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی